Gå til innhold

b230 på 140 hk eller tett oppunder?

Ranger emnet


bamj

Anbefalte innlegg

hei fålken har en kompis som har funet sei en bil på autodb en volvo 240 sedan med en b230 k men han som selger den sier at i vonkrtet står det at det er 140 eller tet oppundre 140 hk i en b230 k det kan jeg ikke få til å stemme så vit jeg vet er å fine det bare b230 på 116 hk men i å med at det stå i vonkrtet så blir jeg usiker fines det flere utgaver av b230k da eller er det en feil i vognkortet ????

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=911196

 

der er anognsen legg mereke til at han opgjir at det er en b230k motor i det han skriver men vis manser på det han har opgjit i motorefekt så står det 140hk mærkelig det her !!!!!!!!

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det kan æ jo ikke vær siker på men skal nå seke det ut man skal vel gange antal kw med 1.36... før 85 kw * 1.36 = 15.6 eller let avrunet til 116 hk å det e det jeg mender det skal vær på en k motor men mulig jeg tar feil skal fine ut hvor menge kw det faktsisk står at det er i vonkrortet...

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har effektanlegg da... Regner med at han har åpent luftfilter også... lol

 

 

hehe nei så morsom vi hva nu .... :hammer e vel ikke lenge før vor gode ven

PerryZaphire her byn å legg ut om sin store bra superkjape skropel eller opel som han da vel sir ... med såne superbra motora som hvara i 10 minuta ....

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... tragisk... :) Kan du fremvise noe papirer på at man faktisk KAN oppnå 15hk økning på en sugemotor ved å slenge på ett åpent filter`?

Kan du ikke seriøst si meg hvorfor jeg skulle tenke meg om?

 

Jeg poengterte bare at det faktisk kunne være snakk om at fyren hvis annonse gjelder har montert på åpent filter og effektanlegg og ment han har 140hk pga det... slik mange tror og mener om slikt.

 

Det var ingen slags form for angrep på din eller bamj's dyrebare volvoer... tvert imot.. kjører volvo selv, dog ikke 240 eller 740 men det står volvo i vognkortet i det minste.

Jeg er vel kanskje en av de få menneskene som generellt elsker bil?... hadde Calibraen hett f.eks Lada Calibra eller BMW calibra så hadde jeg likt dem uansett. Merket for meg betyr lite så lenge jeg liker noe ved bilen.

 

Det er vel kanskje dere som burde tenke dere litt om å lese innlegget slik det var å ikke se på det faktum at jeg har en prosjektbil også som tilfeldigvis er opel.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh.... hva fikk deg til å tro at dette var rettet mot volvo som bil liksom?

Du har vel kanskje ikke opplevd at folk mener de har 15hk ekstra pga ett luftfilter sikkert du :) dust.

 

Det er lov til å være saklig, selv for slike som deg.

 

ja vist er det låv å være saklig å det syns jeg da at jeg hvar... når du skiver LOL bak en sån komentar så få du det til å høres ut som om du gjør nar av volvo å sånt å må jo jeg dra en sån konklusjon

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår