nnnneh Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 r-sport turboktrykksmåler hvor mye trykk er det ex når viseren står ved ex. 12:00/15.00/18:00? min B230AT står ca på 17:00.. lurer på hvor høyt trykk det er. tror det er en del for den går jævla bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 hm, r-sport måler? hvordan funker det med den orginale da, 12:00 15:00 ?? noen som vet ca? Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Tror ikke det er stort.. Måleren er ikke balansert eller hva det nå heter, så tror ikke det er mere enn 1,2-1,5 helt i bånn.. Kjøp deg en ordentlig en og prøv da vel??? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 r-sport er den orginale. den med gult og rødt felt. ja, har en skikkelig en. skal teste den i morgen :D o0g hive på en dumpventil også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 hva er gjort med motoren din? Jeg har identisk motor, og ved ca 0,7 - 0,8 bar så blir det knapt med bensin, så den bare hakker! Hvordan har du ordnet dette? sorry offtopic.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 r-sport er den orginale. den med gult og rødt felt. ja, har en skikkelig en. skal teste den i morgen :D o0g hive på en dumpventil også :D Litt dårlig bilde, men jeg har både en Autometer-gradert måler + en R-sport måler i min 242. Mener jeg lader godt opp på det gule feltet, ca kl 12 ved 1 bar. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 r-sport er den orginale. den med gult og rødt felt. ja, har en skikkelig en. skal teste den i morgen :D o0g hive på en dumpventil også :D åja.. jeg også har en skikkelig en, men har ikke fått testa noe serli pga har ikke lappen, ikke skilt, og sommerdekk på snøen er ikke kjekt :P men fint om noen veit sann ca hvor mye den orginale er på det og det tidspunktet.. må vite om jeg kan skru opp mer trøkk sjønner du ;) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 jeg har en org volvo turbotrykksmåler, men jeg har koblet den til innsuget *har ikke turbo, nei* å jeg klarer ikke å få den til å komme seg på gult engang.. den står mellom svart og gult før jeg starter bilen, å når motoren er startet går den ned på det svarte feltet, helt til jeg gir gass.. da går den opp på til gult.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 må jo ha trykk for og få den på gult, noe du mangler :D Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 faen fant aldri ut av det i går. motoren døde plutselig. en kompis mener den gir nok bensin til 1.4 bar. da røyk toppakninga etter ca en mnd. men der var gjort litt med dyse o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Litt dårlig bilde, men jeg har både en Autometer-gradert måler + en R-sport måler i min 242. Mener jeg lader godt opp på det gule feltet, ca kl 12 ved 1 bar. RETTELSE: Nåla går langt inn på rødfeltet, ca kl 15 @ 1 bar Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 jeg har en org volvo turbotrykksmåler, men jeg har koblet den til innsuget *har ikke turbo, nei* å jeg klarer ikke å få den til å komme seg på gult engang.. den står mellom svart og gult før jeg starter bilen, å når motoren er startet går den ned på det svarte feltet, helt til jeg gir gass.. da går den opp på til gult.. da funker jo alt som det skal, når nåla er mellom gult og rødt lader man ca 0.5 Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg