kaliber Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 så en syk opel b vectra i verdal forleden! Bilen hadde enorme brock felger og skjermbuene var valset, tror også plastikk var montert(styling). i tillegg var en enorm riskoker vinge montert bak! noen som har sett den?! eventuelt vet noe om den? har noen et bilde av den er det helt topp! jeg har hørt bilen ble kjøpt for 90 000,-, og kommer trolig fra sør om trøndelag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Tror jeg vet hvilken bil du mener, skal se om jeg finner bilde av den :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Tror jeg vet hvilken bil du mener, skal se om jeg finner bilde av den :) tåppers :afro ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 tru du såg feil, va nok mazdan min derre stig! :w00t Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
racing_boy Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 den biln kjæm fra orkdaln. æ kain sekkert lægg ut nå bilda av dein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 den biln kjæm fra orkdaln. æ kain sekkert lægg ut nå bilda av dein. Tror vi tenker på samme bilen da, leita etter bilde jeg å men jeg fant ikke noe. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Er en Vectra B ja. Så den i verdalen for et par uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 tok nå bilda når æ ræsa ferbi kjyssmærund (kystn rundt) i dag på verdaln! d e dålie bilda men d e nu så... nån som har i dagslys så lægg opp eit bilde da!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Var den der jeg tengte på også ja, var i Orkdal før den der. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Den var ikke noe særlig pent.. Denne fra Trondheim er mye bedre: Noen som har sett denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 synes den grønne er rimelig strøken jeg, skal legge ut MYE bedre bilde av den når jeg kommer hjem i morgen. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 synes den grønne er rimelig strøken jeg, skal legge ut MYE bedre bilde av den når jeg kommer hjem i morgen. ja, var pen den blåe og, men likte den grønne ganske godt;) rimelig fet den! sleng opp bilde du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 han kunne spart seg for alu vinga Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 damndamn han kunne spart seg for alu vinga :wave kunne ikke vært mer enig! men bilen var pen den" Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg