InzMaizter Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Hei jeg lurte på hvilke styling som passer den versjonen som ikke er nyest å ikke elst altså den i midten! er det golf 3 styling som passer da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 er vel Polo 6N (tror jeg) som er basis for denne caddyen da? som du ser på bildet, så prøvde jeg meg med en litt uvanlig type styling.. :cool: Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 den Caddyen er jo egentlig en seat inca.. Hele fronten er tatt fra ibiza! Finnes jo en del fangere som passer iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Er det til fronten du snakker om er det Seat Ibiza. Ibiza har annerledes profil på skjermene enn Polo, ellers er de ganske like Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jeg hadde slik caddy før:) Det kryr av Seat slite deler overalt på den... Fronten på en caddy er lengere enn en vanlig 6N. (panser osv. /lik polo variant) -Grillen kan du vel bruke fra en 6N -Blinklysene framme bygger lengere bak enn til 6N (om du vil ha blanke) -Orginale tåkelys fåes kun kjøpt orginalt på Møller (bra lys) Det kryr vel ikke av styling til slike biler for å si det enkelt, men finnes ganske så mange fete caddy pizza recere rundt om i verden;) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 uki masse svar fin styling foresten leddy ;) Men da får jeg gjøre meg klar for mye prøve montering å sparkling :P for jeg har en helt ny plan jeg aldri har vært gjort før. Har sett at alle har son mega anlegg, men jeg har en overaskelse i stede for :P forhåpentlig vis ferdig til gatebil på rudskogen neste år hehe. men vis det er flere som vet hvilke styling som passer de forskjellige plassene takker jeg mer en gjerne for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InzMaizter Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 stinger har 3 klister da har vel de betalt mest:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jeg hadde slik caddy før:) Det kryr av Seat slite deler overalt på den... Fronten på en caddy er lengere enn en vanlig 6N. (panser osv. /lik polo variant) -Grillen kan du vel bruke fra en 6N -Blinklysene framme bygger lengere bak enn til 6N (om du vil ha blanke) -Orginale tåkelys fåes kun kjøpt orginalt på Møller (bra lys) Det kryr vel ikke av styling til slike biler for å si det enkelt, men finnes ganske så mange fete caddy pizza recere rundt om i verden;) og på min ibiza er ALT stemplet vw og audi rundinger.. front fra polo eller ibiza passer, men side og bak må du vel omtrent lage noe selv, som på den orange caddyen til chris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ja, roberts transporter er under bygging igjen. 8*12" kicker comp skal inn nå. og alt i glassfiber ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Fronten på Caddy 9KV har lite til felles med Polo 6N. Derimot er den identisk med Polo 6K (Variant og Classic), som nevnt ovenfor er basert på Seat Ibiza/Cordoba. Stylingfangere med mer eller mindre vellykket utseende til Seat Ibiza/Cordoba passer. Den fine emblemfrie grillen til Polo 6K passer som hånd i hanske på Caddyen. Fjærbein foran (og dermed også Gewinde) passer fra Polo 6N/6K og naturligvis Seat Ibiza/Cordoba. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy B Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Seat eller ikke seat, felgene som fulgte med min caddy har en klar S stemplet inn i seg. Har ofte parkert ved siden av seat sin caddy type og bortsett fra håndtakene og noen deraljer i fronten er de prikk lik. Samme bil forskjellig navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Fronten på Caddy 9KV har lite til felles med Polo 6N. Derimot er den identisk med Polo 6K (Variant og Classic), som nevnt ovenfor er basert på Seat Ibiza/Cordoba. Stylingfangere med mer eller mindre vellykket utseende til Seat Ibiza/Cordoba passer. Den fine emblemfrie grillen til Polo 6K passer som hånd i hanske på Caddyen. Fjærbein foran (og dermed også Gewinde) passer fra Polo 6N/6K og naturligvis Seat Ibiza/Cordoba. så denne grillen passer på en caddy 02 ell 03 mod? Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Disse bilene i sølvgrå, med emblemfri-grill, hvite blinkers, blodsenk, dassrull-felger og modda/nye baklykter er K O N G E F E T T ! happyhappy Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Vilken årsmodell kan vi ta en grill fra når vi skal ha på en 2003 mod caddy? Finner ikke noen grill til polo 6k ell hva det sto her, men finner til polo 6n og 6n2.. Har noen en link til en sånn grill? Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Grillen er den samme som på Polo Stasjonsvogn av samme årgang. Mulig Cordoba har lik Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg