riskoker-kjerrer er ufint!! Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 filmen er 40 mb og du trenger siste versjonen av quicktime for og kunne se filmen (QuickTime 6) Har du ikke den, kan du laste den ned her: http://www.apple.com/quicktime/download/ Ok, her er filmen. Lagre mål som: http://www.webcamlistings.net/gumball/gumball3000.mp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Da var den lastet ned. Får håpe den er bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Det var mange herlige biler med der! Kunne virkelig ha tenkt meg veldig mange av de som var med der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by hercem Det var mange herlige biler med der! Kunne virkelig ha tenkt meg veldig mange av de som var med der. Kunne tenkt meg nesten alle jeg ser jeg, kjørte inn i en hekk idag btw. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Håper det kommer noe mer fra resten av turen! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Søk på dette så finner dere endel om resten av turen : Mischief 3000. 2 filer på rundt 700meg .. Kongefilm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by TBI Søk på dette så finner dere endel om resten av turen : Mischief 3000. 2 filer på rundt 700meg .. Kongefilm :) Men det er vel fra forrige tur de hadde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Kunne tenkt meg nesten alle jeg ser jeg, kjørte inn i en hekk idag btw. Jeg klarte faktisk å kjøre på en ganske flat pappeske på motorveien i går jeg da. Den ville ikke under bilen og lagde derfor noen skrammer på fangeren foran :( I kveld skal jeg antageligvis sparkle og lakke et lite merke som ble påført fangeren. Må også rubbe litt riper og rette litt på nettingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 er det bare her det ikke funker? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by CrZy_T er det bare her det ikke funker? funker ikke for meg heller... :rolleyes: Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riskoker-kjerrer er ufint!! Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Filmen er på en ny server nå. Så de som ikke har fått lastet den ned, kan gjøre det nå, her (lagre mål som): http://tweigt.web.aplus.net/videos/gumball3000.mp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riskoker-kjerrer er ufint!! Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Enda en ny film fra starten av gumball. Men denne er mye dårligere redigert enn den ovenfor, men grei nok og se igjennom en gang. ca 25 mb http://mywebpages.comcast.net/grujich/gumball.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 jævla mange digge biler...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg