Fox Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Har en Primera 2.0 1995 mod som jeg fikser litt på. Skulle sette på åpent luftfilter og etter at det var gjort var det tid for start. Nå hadde jeg ikke startet den på noen uker så jeg vet ikke med 100% sikkerhet om det har noe sammenheng med at jeg satte på luftfilteret. Trodde først det var LMM men etter å ha byttet den så går den fremdeles ikke. Kobler fra LMM og bilen går fint på tomgang, men sperrer på 3500omin som er normalt. Setter inn LMM og bilen vil ikke gå på tomgang men går litt opp og ned på turtelleren når jeg har maks gass. Aldri over 3500omin her heller. Tips? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 sjekk om at alle slanger på luftfiltersatsen er på plass.. alle vakuum slanger og slekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Her er feilen den dette øyeblikk. Så på dette bildet: http://spillehallen.net/annet/primera2/lmmfeilen1.JPG LMM har ikke direkte lufttilførsel pga at den plast saken til det åpne filteret sperrer for den. Hadde aldri trodd at det hadde så mye å si. Etter å ha fjernet den så gikk det: http://spillehallen.net/annet/primera2/lmmfeilen2.JPG Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 den lager på en måte vacum/virvelstrømmer på baksiden.. dette gjør at det blir en VELIG varierende gjennomstrømming av luft.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg