KristianG Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 denne er ikke stygg i alle fall. 600hp..http://i26.photobucket.com/albums/c119/Fps_Figgi/pic9.jpg http://i26.photobucket.com/albums/c119/Fps_Figgi/pic10.jpg http://i26.photobucket.com/albums/c119/Fps_Figgi/pic12.jpg http://i26.photobucket.com/albums/c119/Fps_Figgi/pic13.jpg http://i26.photobucket.com/albums/c119/Fps_Figgi/pic14.jpg :wave :wave :wave Så, du mener at jo fler hp en bil har, jo finere blir den? :fire: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Så, du mener at jo fler hp en bil har, jo finere blir den? :fire: hehaheahehaheha, nei. men dette er en meget pen bil syns jeg pga den breddinga, felgene, alt. MmMmMmMmM *me like* vet om en Volvo Amazon som har sinnsykt mye motor, men den er langt fra pen... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Bare lurer på noe.. Hva er egnetlig poenget med å få folk her på forumet til å style bilene deres, når stylinga er laga i PS, og vi heller aldri får se resultatet på ekte? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 er jo kjekt for folk som lurer på hvordan bilen dems vil se ut med stylinga da...så når de ser hvor grusomt det blir så velger dem heller noe annet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 er jo kjekt for folk som lurer på hvordan bilen dems vil se ut med stylinga da...så når de ser hvor grusomt det blir så velger dem heller noe annet ;) ¨ Er de færreste modene som blir levert med styling som faktisk eksisterer da.. Skjønner ikke poenget da.... Sorry for OT Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Kan kansje si meg enig, er litt unødvendig mange som spør om folk kan modde bilene deres, nærmere 50%? Begynner nesten å syns det blir for mange. Men self. veldig kjekt å se hvordan det kan bli det ferdige resultatet :) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Kan kansje si meg enig, er litt unødvendig mange som spør om folk kan modde bilene deres, nærmere 50%? Begynner nesten å syns det blir for mange.Men self. veldig kjekt å se hvordan det kan bli det ferdige resultatet :) Enig i det =) Men, når noen har sitti i et par timer foran skjermen, så får man som regel svar fra trådstarter "Den var fin, noen andre forslag?" Da har det altså sitti en kis å prøvd så godt han kan å hjelpe personen som trenger hjelp med bilen sin, og han får ingenting tilbake. (FiGGi: Dette er ikke til deg, du har _ikke_ skrevet dette, men _mange_ andre har) Kanskje vi skal utarbeide et slags reglement angående stylingønsker i PS? Kan sende en PM til DR_S jeg =) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Litt enig. Jeg gjorde det samme, en gang. Ba Neonmuffler på MSN om å bare skifte farge for meg + lage en panserforlenger. Han brukte 3 min. jeg ble fornøyd. Så faktisk hvordan en tanke jeg har hatt i en måned i det lille hodet mitt, kunne bli. Riktignok liker jeg ikke masse plastikk og greier. Derfor ville jeg aldri bedt om at folk skulle putte på det på bilen min. Det er nå en annen sak. Dersom noen lager en custom fanger til meg, kan jo ikke jeg bare kjøpe den. Senk og felger er jo enkelt å gjøre, til og med for meg. Men jeg er lite interessert i å bruke en dag på noe (de proffe tar jo det på 3 min ;)) å få høre at "det var bra.. noen andre?".. Begynner å bli litt i overkant. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg kan nok si meg enig me dere som faktisk har gitt noen personer en meget bra modd og den eneste komentaren dere får er "bra, noen andre som vil?" :rockets angry :fingers: jeg la ut denne den 12. November og ble meget fornøyd med de bildene jeg fikk tilbake fra de som styla opp bilen, men tenkte det var for frekt og gå ut med "bra, noen andre som vil?" jeg føler med dere, men faktisk så er det jo bare for dere og ignorere de postene med "kan dere hjelpe meg å modde bilen min" osv. Hva med å lage et underforum i Photo-shop forumet for de som vil ha "fiffet" bilen sin opp på PS? PS. 1000 takk til dere som styla opp bilen min, ser mye potensielt i den.... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Du ser potensiale ja?? tenkte meg det etter den fete choppen jeg sendte inn :P (ja, dette var ironisk, du må nesten se polon min før du forstår det. Det er den med den nakne damen forran) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Two tone paintwork, 5-eikede rims, tinted windows, lakkerte dørhåndtak, hvite blinklys, lens flare fremme, naken dame forran bilen, bodykit ifra Eastside Customs.. Komentarer? *vil ha, vil ha, vil ha* :D:D:D vakreste modden jeg har sett i hele mitt lille liv:D:D:D :kiss Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg