BillaBoo Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 hei. lurer på litt ang 4wd systemet som er i en justy. Er dette samme som brukes i impreza? Vi snakker om den gamle typen justy her. Er det mekanisk eller elektronisk system? kan jeg velge 4wd av og på ..? lavgir? Permanent 50-50 på alle fire? Hvor mye krefter tåler dette systemet? Takker for alle svar! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 I den gamle justyen kan du velge om det skal være av eller på med en knapp på girstanga.. Iallefall på den en kompis av meg hadde.. Ikkeno lavgir eller noe sånt.. Utrolig festlig bil på vinterføre :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Har nye typen justy,der kan jeg ikke velge, lurer også på hvordan 4wd systemet virker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Nye typen Justy er den samme som Suzuki Ignis.Litt ekstra dill rundt hjulbuene på Ignisen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 tenker på den gamle justyn. Skal ha vinterbil og lurer på å ha et justy prosjket ved siden av. Men det blir vel fort droppa, hvis ikke jeg plutselig får god tid og råd. Men er det noen som vet om det er 50-50 konstant trekk når man kjører med 4wd? og er samma giring? skifter ikke til noen form for lavgir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Men er det noen som vet om det er 50-50 konstant trekk når man kjører med 4wd? og er samma giring? skifter ikke til noen form for lavgir? Vet ikke hvor mange prosent den trekker foran og bak, men hvordan giringa er skifter ikke. Ikke noen form for høy/lavgir, bare en enkel knapp som kobler 4wd inn eller ut. Justy er genial og billig vinterbil, kanskje ikke den man helst vil smelle i, men skikkelig gøy å kjøre på snøføre. Den jeg lånte ganske mye var en J12, 150 i toppfart (på sommern selvsagt) og var kjempelett å ligge sidelengs med på vinterføre :thumb Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg