240turbo Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 ja, hvor kjøpte du det??? Bilder?? Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Morten, du skal ikke selge skjermen din da?? Ser du har andre planer i vinter så?? ;) Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Sånn kommer nok jeg til å gjøre det tror jeg... Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 den var peeeeen.... Men blir nok skjerm å spiller hver for seg... Noen som veit hvor jeg får tak i sånn "karbon" plate?? Tenkte på å lage ramme i karbon Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 den var peeeeen.... Men blir nok skjerm å spiller hver for seg... Noen som veit hvor jeg får tak i sånn "karbon" plate?? Tenkte på å lage ramme i karbon kollevold selger slike,dyyyre Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 veit itte, er innebygd TV å slik i skjermen min. men vis jeg kjøper større er den tilsalgs, kan likegjerne bygge plate i spon å trekke i sort skinn da. er jo bare 1cm på hver side rundt skjermen. skal si fra til deg vis jeg skal selge den jeg:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Kjøpte skjermen min av samme fyr jeg kjøpte bilen av. Men husker ikke hvor disse ble kjøpt inn. Men er det til noen trøst at jeg funderer på å kvitte meg med min da? ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Er jo kjekt med skjerm i bilen, har selv pc i bilen, er jo selvsagt ikke noe man trenger, men kjekt å ha, slipper jo alle cd'ene som flyter rundt, har vel runt en 4000 mp3'er på den samt rundt 500 musikk vid's, musikk til enhver anledning og enhver smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 ja, de platene var dyre ja:( ja, si ifra om du skal det da morten!!! Hvilken merke var skjermen din igjen?? kjøpt hvor?? Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Her har dere hvordan min skjerm sitter iallefall. Vil også bare si at grunnen til at fronten på hanskerommet er borte er at ps2 går rett inn der hvis man fjerner den. Men skal hente meg ny på hoggeren snart ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 har det travelt på det bilde??? se speedometeret.. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 har det travelt på det bilde??? se speedometeret.. :D :D Hahahaha faen det tenkte jeg ikke på LoL *KREMT* Det var på lukket bane. Helt lovlig ;) Dessuten var dei IALLEFALL ikke jeg som tok bildet *plystre plystre* Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 den skjermen ble får stor, paste ikke inn der. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Liker å ha det stort når jeg skal se film. Syns 7" blir for liten! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Det er je helt enig i:) syns bare det ser litt penere ut når den er feldt inn. men som du sier, 7" blir litt liten. men går helt greit. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg