Gå til innhold

Golfa fusker som bare det!

Ranger emnet


Vampire

Anbefalte innlegg

Har en Golf 2 89 modell. Etter at jeg hadde fylt bensin og kjørt i 10 minutter begynte motoren og fuske noe sinsykt. Stopper på tomgang men holder seg jevnt med gassen litt inne. Men det ser ut til at jeg må trykke gasse mye lengre ned for å få effekt i motoren. I oppoverbakke vil den nesten ikke. Bytta fordeler og rotor for ca 2 månder siden. Bakpotte er også skiftet nylig. Kan kanskje være besinfilter. Hvor sitte dette igrunn? Er det vanskelig å skifte og kan man kjøpe dette på bensinstasjoner?

 

Noen andre ideer?

 

Thomas

Vamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fylte på kondesfjerner og lot bilen går ca 5 minutter. Måtte holde turtallet på ca 3000. Funka ikke noe bra. Når jeg tråkker på gassen hoster motoren litt før den kommer. Føles ut som om motoren ikke får nok bensin. Er litt rart at dette skal komme putselig. Kan det komme av at besinen jeg fylte har rota opp dritt i tanken og tetta filteret? Skal dette skje med en gang?

Vamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondens, besinfilter ELLER noen vakumslanger. Sjekk alle vakumslangene på motoren din. Og skift bensinfilter, og ja man får kjøpt det på en bensinstasjon.

 

Filteret koster ca. 200 kr.

 

Det sitter ved siden av bensinpumpen og ser slik ut

ag-6004.gif

 

Er du sikker på at man får kjøpt dette på bensinstasjon?

 

Har sett et slikt standarfilter som man får kjøpt. Er det dette du mener og finnes dette på bilen?

 

Takk for svar

Vamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filteret koster ca. 200 kr.

 

Det sitter ved siden av bensinpumpen og ser slik ut

ag-6004.gif

 

Er du sikker på at man får kjøpt dette på bensinstasjon?

 

Har sett et slikt standarfilter som man får kjøpt. Er det dette du mener og finnes dette på bilen?

 

Takk for svar

Det er standarfilter ja. Dra på en bensinstasjon, og ta med filtret ditt å si at du skal ha et slikt bensinfilter. Værre er det ikke. Jeg vet ikke om de har det på en stasjon der du er, men de har det her jeg bor.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår