Vampire Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Har en Golf 2 89 modell. Etter at jeg hadde fylt bensin og kjørt i 10 minutter begynte motoren og fuske noe sinsykt. Stopper på tomgang men holder seg jevnt med gassen litt inne. Men det ser ut til at jeg må trykke gasse mye lengre ned for å få effekt i motoren. I oppoverbakke vil den nesten ikke. Bytta fordeler og rotor for ca 2 månder siden. Bakpotte er også skiftet nylig. Kan kanskje være besinfilter. Hvor sitte dette igrunn? Er det vanskelig å skifte og kan man kjøpe dette på bensinstasjoner? Noen andre ideer? Thomas Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Prøv med kondesfjerner i bensintanken. Kan ha kommet fuktighet inn i bensintanken når du fyllte. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Nei har ikke prøvd det. Stikker å kjøper kondesfjerner nå.. Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kondens, besinfilter ELLER noen vakumslanger. Sjekk alle vakumslangene på motoren din. Og skift bensinfilter, og ja man får kjøpt det på en bensinstasjon. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Fylte på kondesfjerner og lot bilen går ca 5 minutter. Måtte holde turtallet på ca 3000. Funka ikke noe bra. Når jeg tråkker på gassen hoster motoren litt før den kommer. Føles ut som om motoren ikke får nok bensin. Er litt rart at dette skal komme putselig. Kan det komme av at besinen jeg fylte har rota opp dritt i tanken og tetta filteret? Skal dette skje med en gang? Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kondens, besinfilter ELLER noen vakumslanger. Sjekk alle vakumslangene på motoren din. Og skift bensinfilter, og ja man får kjøpt det på en bensinstasjon. Filteret koster ca. 200 kr. Det sitter ved siden av bensinpumpen og ser slik ut Er du sikker på at man får kjøpt dette på bensinstasjon? Har sett et slikt standarfilter som man får kjøpt. Er det dette du mener og finnes dette på bilen? Takk for svar Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Gå ut, ta av bensinfiltret å blås i det. Stikk på en bensinstasjon, kjøp nytt og monter det. Hvis den ikke blir bedre da, så sjekker du alle vakumslangene. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Filteret koster ca. 200 kr. Det sitter ved siden av bensinpumpen og ser slik ut Er du sikker på at man får kjøpt dette på bensinstasjon? Har sett et slikt standarfilter som man får kjøpt. Er det dette du mener og finnes dette på bilen? Takk for svar Det er standarfilter ja. Dra på en bensinstasjon, og ta med filtret ditt å si at du skal ha et slikt bensinfilter. Værre er det ikke. Jeg vet ikke om de har det på en stasjon der du er, men de har det her jeg bor. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 what? betalte 16 kr for bensinfilter... Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 16 kr? er dfet snakk om samme filter. det jeg har tenkt å bytte ut no sitter ved siden av pumpa og er ca 1/3 av størrelsen av pumpa. som vist på bilde over. her er det filteret til 16 kr. Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Det dere har lagt ut bilder av er ikke standard filter som fås kjøpt på bensinstasjoner. Er kun GTI og andre K-jet biler som har dette filteret som sitter ved bensinpumpa. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 what? betalte 16 kr for bensinfilter... for sånt lite jall filter i motor rommet ja. Det filteret han sikter til sitter like ved tanken og er ganske stort. På størrelse med en 1,5L flaske, bare halvparten i lengden. Mekonomen: Drivstoffilter 1988-, slangetilkobling 15-KL2 159:- Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Det dere har lagt ut bilder av er ikke standard filter som fås kjøpt på bensinstasjoner. Er kun GTI og andre K-jet biler som har dette filteret som sitter ved bensinpumpa. sitter et slikt filter ved siden av bensinpumpa på min bil. hvor ellers finner jeg bensinfilteret på bilen? Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Ingen som vet? Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 er kun et filter orginalt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg