VOLVO 1983 Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Lækker de lysene du får kjøpt på pedersen vann, så du får aquarium inni bilen??? :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 jeg har kjøpt mine på BCB.no, men er vel samme lykter.. Mine lekker ihvertfall ikke, med et lite unntak som jeg fant mellom blink og ryggelys på den ene.. der var det en liten sprekk, men brukte gjennomsiktig silikon og det ble tett.. synes ikke heller.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Komer vell helt and på om man tetter det med noe eller ikke, vår man monterer dem. jeg ikke hørt noen som har hatt problemer med det. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg kjøpte mine baklys hos bcb og har fått høre att alle lekker som bare faen , men har ikke opplevd det med mine og jeg burde jo ha merket det fordi det regner jo ikke lite her i bergen Helt tørre og fine , det gjelder vel og holde høy fart slik at det ikke vannet renner inn i lykten :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Eg kjøpte mine hos BCB også og de er tett..Ingen vann inni bilen. Men eneste eg har sett som er problem er at ene "ruten" i selve lykten er løsnet...Jævli irriterene.. Kjører vel så jævli at lyktene detter fra hverandre :hammer (eller nei) Og det va dårli passform på mine...Passet liksom ikke like fint rundt hjørnet som de originale. Lå liksom ikke like langt inn til... Er en liten glipe der..... knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ja, det var det på mine også.. trodde jeg ikke hadde skrudd de til skikkelig nok, men det hadde jeg, bøyde dem nesten :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Glasene på mine dreiv å falt ut hele tida, pluss at det var kjempe dårlig passform på siden, så je sveiste om baksjermen å satte inn 740 lykter je, ble mye tøffere:) syns jeg da:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 mine var tette som bare det... dugget heller ikke i dem... de ble kjøpt hos pedersens-racing...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg