cokeloop Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 han har umuli kunna sett mange 240a han som sa d da! hehe! ellers så va han veldi full! hehe! men få lakkert den så det slæpp å se ut som at den e mala me benga så bli den straks my bedre! :soldiersf Han var full ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 vel, siste nytt er at jeg har fått et veldig tilbud som jeg ikke kan si nei til, og derfor har jeg bestemt meg for å selge 240'n for å finansiere det jeg har på gang.. jeg vil ikke ut med hva det er enda, før det er 100% sikkert og alt går i orden.. så, hvis noen er interesert, eller kjenner noen som er interesert, eller vet av noen som kan være, svar i tråden her eller send meg en pm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=100917 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 saker det der David ;D Må få sitt på en gang :D Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hæhæ.. ja.. har vært på og av tanken på å selge hele tida, for rett pris, men beholder den inntil videre.. må få meg en tur i pasasjersetet på cossie'n en dag også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Lever farlig du:P Møtte deg da jeg var å L Kjørte i muruvika, 8 tia var det vel, + at jeg har sett deg en gang på Aglo, da med Kapsler :P Styggeste ever da! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvordan har denne bilen det da? :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg