volvo264 Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Er en fyr i nærheten som har pussa opp en 164... Ganske nøye, han har hatt av taket og alle skjermene ;) Samme farge som din, kan se om jeg får tatt noen bilder av den, hvis den står ute enda.. Pene biler 164! På med 3 doble webere\dellorto, og kjøp klippekort på en oljeplattform :D ja de er no vikti å holde alt på stas. litt synd at eg ikkje har en bedre plass å skru på i grunnen, men skal no gå bra. konna tenkt mej webere ej også. litt dyrt å kjøpe nytt å enda dyrere å bruke:P hehe..men må nesten prøvast ut med tiden Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Michael: en liten skrap i lykte ringane å du vil få til sendt giro på 200 kr kvar veke i 10 år. DO THE MATH :hammer jau..ekje nåke å stusse i helder=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hehe. Feite faen. :wave Måkje druse på radioen :hammer Faen meg bedre original anlegg i den bilen enn Houndayen til mordi violin hehe;) Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Hehe. Feite faen. :wave Måkje druse på radioen :hammer Faen meg bedre original anlegg i den bilen enn Houndayen til mordi violin hehe;) hehe. goll anlegg i 64a ja.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Ja..kor d går? Fått løst ei par skrua eller?? :biker Hehe Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ja..kor d går? Fått løst ei par skrua eller?? :biker Hehe nja..fint lite heldepå med 264a før vi stenge på MK he fått bestilt mej hjulbrønn da til 64a:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 skjedd nåke meir i d siste?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 skjedd nåke meir i d siste?? svert lite desverre, har fått kjøpt begge hjulbrønnane som står å venta på bilen. venter til over vinteren me å sveise å lakke. har no også fått skaffa litt småtteri av de so manglet invendig på bilen har også ett prosjekt til (bilen på profilbilde) som ej holder på med. litt synd ej har bare plass til ein bil inne om gongen :( Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 oki.. ekje der go plass nedpå mekkeklubben då?? skakje lage post om 264a då?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 oki.. ekje der go plass nedpå mekkeklubben då?? skakje lage post om 264a då?? va go plass...men leige der ikkje lengre..skal lage til nye lokaler noover nyttår. skal no vere post om 264a også inne på 200serie forumet. berre å søke å sjå Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Å! Grattis med fiin bil! Jeg liker planene dine! Original = sikle! Keep up posted! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Å! Grattis med fiin bil! Jeg liker planene dine! Original = sikle! Keep up posted! takk takk. ja en so pass gammel bil holder mest sjarmen i orginal utsene. litt stopp i prosjekte no, pga har ei 264 i garasjen, so må gjerast litt med før den kan stå ute Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Har nå sett bilder av den på Autodb.no Fant også noen skinnseter og dørtrekk der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Har nå sett bilder av den på Autodb.no Fant også noen skinnseter og dørtrekk der også stemmer nokk de ja..holder på å skaffe de som trengs til bilen no i vinter.. blir desverre ikkje gjort mykje med bilen no i vinter pga garasje plass.. men litt oppdateringer blir de i motor overhaling/trimming blir no de litt av da Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Når vi først er inne på 164-temaet, så tenkte jeg å spørre om noen vet om en pen mørkegrønn 164 Automatic i Trondheim? jævla pen bil med cleane skinnseter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg