Gå til innhold

Audi A4 Turbo '96 silver

Ranger emnet

error

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bilen min.

Har ikke så veldig mange bilder av den, men får legge ut det jeg har.

Bilen: Audi A4 1,8 Turbo 1996 mod.

Modifiseringer: KW Gewinde, 19" ASA, lakkert helt ned, Rs4 grill, lyktelister.

Planer: Har egentlig ikke så veldig masse planer. Har planer om å chippe den, å bytte ut eksosen, så gå videre på eksteriør.. Time will show..

Setter pris på positive å negative kommentarer.. m'm

audi3.jpg

audi1.jpg

audi2.jpg

Dette er dessverre de eneste bildene jeg har for øyeblikket...

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt A4 :D

Du skulle kansje hatt nye lykter foran og bak...

Ellers så den meget pen ut :)

Hei, er du her også... :)

Joda det kommer med tiden.. Har bestillt angel eyes, men forstår det sånn at det er litt leveringstid på dem.. Lurer på å avbestille.. Men er ikke noe stress med noe for tiden.. Har satt den inn for vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er FK sine lykter du har bestilt så står det på hjemmesiden deres at dem er produsert...

Så det er håp for at dem kommer snart :)

http://www.fk-automotive.com/de/

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Fin bil... Hatt den lenge? Kan ikke huske å ha sett den her på sortland... :)

Ikke at jeg har noen god oversikt da...

Nye lys vil, som de andre har nevnt, være et bra løft på looken. ;)

OT Ang. angel eyes: Er det mulig å bygge inn angel eyes inn i orginale face-lift lykter? Finnes det eventuellt noen guider på dette da...?

02 Toyota Hiace

05 Yamaha R1 - banesykkel

08 Honda CBR1000RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Fin bil... Hatt den lenge? Kan ikke huske å ha sett den her på sortland... :)

OT Ang. angel eyes: Er det mulig å bygge inn angel eyes inn i orginale face-lift lykter? Finnes det eventuellt noen guider på dette da...?

Halloen.. Jeg så litt på din bil, har heller ikke sett din.. :( Så jo litt fin ut din da.. Jeg har hatt den i litt over en mnd. men som sagt så kommer du ikke til å se den før det er sommer.. Jeg er medlem i vwaudi club også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen.. Jeg så litt på din bil, har heller ikke sett din.. :( Så jo litt fin ut din da.. Jeg har hatt den i litt over en mnd. men som sagt så kommer du ikke til å se den før det er sommer.. Jeg er medlem i vwaudi club også..

Nettopp kjøpt min og. :) Er en bruksbil, så jeg blir vel neppe å gjøre så veldig mye med min. Ikke med det første i hvertfall. Blir kanskje litt av det samme som du skal. Chip står ganske høyt på listen... ;)

02 Toyota Hiace

08 Honda CBR1000RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine felger du hadde... :)

Kommer nok ikke til å bruke min så lenge det er / kan være glatt ute.

Har ikke vinterdekk så.. Men det gjør meg ingenting da..

Bor forresten i Kvartal 14, og har hatt et par andre audier som du kanskje har sett... Er du medlem i vwaudi-club?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine felger du hadde... :)

Kommer nok ikke til å bruke min så lenge det er / kan være glatt ute.

Har ikke vinterdekk så.. Men det gjør meg ingenting da..

Bor forresten i Kvartal 14, og har hatt et par andre audier som du kanskje har sett... Er du medlem i vwaudi-club?

Har ikke fulgt særlig med på biler for å si det slik.. Men mulig jeg har sett bilene... :)

Ikke medlem i vwaudi-club. Vurderer å melde meg inn da. Bor i Vestmarka, så det kan jo være du ser meg på veien av og til. :)

Chip ordner vi jo fort til dere

ww.bb-racing.com

dragcar

Sendt PM...

02 Toyota Hiace

08 Honda CBR1000RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere guider på nettet om hvordan man bygger seg egne angel eyes, ser ikke så vanskelig ut, men veit at man ihvertfall til BMW får man kjøpt som man setter inn. Vil tro at dette vil gi et bedre resultat, hvis man har veldig god tid :P Da setter man bare på ringer rundt selve lampa.

2002 passat V6 sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider