Magnalf Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Skulle ha fylt opp en ny CD med noe bra "rånemusikk", men trenger en del sanger til for å få fyllt opp CD`en :P Noen som har noe bra forslag av nyere sanger å komme med? Helst "dunk-dunk" men gjerne andre bra sanger også... :D violin Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Vel, umulig å spå eller gjette på hva du kommer til å like, men de færreste har hørt om Apoptygma Berzerk, så der har du en anbefaling på generellt grunnlag... :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 John Legend - Used to love u Dope - Die Motherfucker die DMX - X gonna give it to ya Bun-B last ned det nyeste albumet Buste Rhymes - Touch It Lil Jon Og om du har annlegg som spiler dypbass bra: Bass Mekanik - Blufunkn Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hvis du skal kjøre litt langt og ikke orker stresskjøring så er den nye til santana genial! 2timers tur virka som et kvarter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Vel, umulig å spå eller gjette på hva du kommer til å like, men de færreste har hørt om Apoptygma Berzerk, så der har du en anbefaling på generellt grunnlag... :D Er jeg en av de få da? ;) hehe... Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten remix) er bare rå rånemusikk ;) Det jeg pleier å ha i bilen som jeg synes er behagelig cruisemusikk samtidig litt rånete er lange mixer av blant annet Armin Van Buuren, Tiesto, Blank & Jones o.s.v. Skikkelig god trance ;) Noen favoritter: Essential Mix 2003-02-09 - Armin Van Buuren.mp3 <-- Legendarisk!! blank_and_jones-welcome_to_the_club-sat-25-05-2004-1real.mp3 Blank and Jones - N Joy in the Mix 03-01-2004.mp3 For å nevne noe ;) Ellers er vel eurodance også bra rånemusikk, bra tempo og ganske bra 'uplifting'. Dj Bobo er en klassiker ;) hehe... Hvertfall noe å tenke på :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Er jeg en av de få da? ;) hehe... Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten remix) er bare rå rånemusikk ;) Det jeg pleier å ha i bilen som jeg synes er behagelig cruisemusikk samtidig litt rånete er lange mixer av blant annet Armin Van Buuren, Tiesto, Blank & Jones o.s.v. Skikkelig god trance ;) Noen favoritter: Essential Mix 2003-02-09 - Armin Van Buuren.mp3 <-- Legendarisk!! blank_and_jones-welcome_to_the_club-sat-25-05-2004-1real.mp3 Blank and Jones - N Joy in the Mix 03-01-2004.mp3 For å nevne noe ;) Ellers er vel eurodance også bra rånemusikk, bra tempo og ganske bra 'uplifting'. Dj Bobo er en klassiker ;) hehe... Hvertfall noe å tenke på :) Trance/Dance/ UK Hardcore etc er DIGG musikk i bilen, så du er ikke helt alene ialfall cheers Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Sonata Arctica - Kingdom for a heart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Nightcore har veldig mange bra sanger Benni Bennasi har veldig rå bass Eastclubbers bare noen som jeg anbefaler vis du vil ha "dunke" musikk :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Takk for masse bra forslag! :wave Skal teste alle sammen :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hammerfall - at the ends of the rainbow;) det meste av hammerfall er rått! og i bilen må man ha Dimmu Borgir - Puritania;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Norman Bass-How U Like Bass.. Da blir det HEFTIG DUNK DUNK! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 yello dunker,men er gammalt.. mds serien,ludachris er fet bass,ramstain er jo og rått Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 alt av Hellbillies! spel, Jonny, spel! :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Def Leppard - Pour some sugar on me Scarface soundtrack - Push it to the limit Han spør vell generelt om "rånemusikk", jeg mener iallefall at all musikk kan være kult i bil.. Liker egentlig ikke så godt techno, men techno i bil er jo rått! Så jeg mener dere bare skal ramse opp på bra sanger, for det er nåkk mange som leter etter såkalt rånemusikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 astrada - just another day mysterio - innocent alex megane - hurricane madonna - hung up 2 Vibez - Allways! (be mine) Pulsedriver - Slammin (tune up! remix) Tune up! - Feel fine Tune up! - Ravers fantasy Rocco - I dont know Flashrider - Sex in the clubs 2 Vibez - just 4 you 4 Clubbers - someday Scarf! - Hithouse 1 (tune up! remix) September - Satellites Candee Jay - Love this feeling Cascada - how do you do Deep spirit - lonely (dj lhasa clubmix) http://www.radioseven.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg