AC^ Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 J kjører med Agip Racing 10w-60 på min FK motor! Gull!! Lavere drifts-temp på motoren... :) Åssen fordel ser du i å lavere driftstempratur på motoren? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muzaki Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Da har jeg endelig fått byttet olje på den.. (Vel, for ett par uker siden da) Det ble Super Syntetisk fra Felleskjøpet. Jeg var litt redd for at den skulle begynne å bruke, siden den er tynnere, men so far so good.. Siter Mvh Muzaki http://www.vtvoffroad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Muzaki, hvordan har det gått etter byttet, noe forbruk? Felleskjøpets Super Syntetisk er samme som Lazerway fra Statoil og det er bra saker til den prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muzaki Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Vel, har ikke brukt en dråpe etter hva peilepinnen sier iallefall. Og så har den "tikking/bankinga" ifra ventilene når det var kaldt blitt helt borte, så jeg kan ikke annet enn å anbefale den oljen. Siter Mvh Muzaki http://www.vtvoffroad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 jeg har alltid hatt et hjerte for Penzoil. Jeg vet ikke hvorfor, men må være pga det er amerikansk. hehe. uansett, hvordan plasserer Penzoil oljen seg sammenliknet med Mobil, Castrol etc ? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Åssen fordel ser du i å lavere driftstempratur på motoren? Sikkert olje temperatur han tenker på. og det er ikke dumt... Stor forskjell på oljer når det gjelder kjølene egenskaper.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 gammel tråd, men jeg skriver fordeom.. castrol edge sport 10w60! er svææært fornøyd, men min kjøring(som jeg til tider vil klassifisere som særdels hard for motoren:D) har jeg aldri fått den over 100-105grader.. den brukte littegrann helt p åbegynnelsen, men det regna jeg jo med, så bytta olje og filter bare et par timer etter første gangen, nå bruker den ingenting.. eneste minus må være prisen, 700,- for en 4-liter, men på mekonomen er det ikke vanskelig å få 20-30% på olje, ofte mer og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg