ADM VR6 SJEF Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Bruker verkstedet som stefaren min og naboen har sammen. Siden det bare er plass til to biler, så får jeg bare skrudd i helgene. Siden naboen jobber på bilene i uka. Noen av delene ligger der, hjemme og i kjelleren på det andre huset vårt. Så sa kameraten min at bestemora hans hadde et verksted. Bestefaren hans hadde det, men han døde. Så han spurte bestemorra si om vi kunne bruke det. Vi fikk ja til svar. Så flytter jeg bilen dit, med alle delene jeg har. Dette blir herlig. :sleeping hva :sleeping skjer :sleeping her :sleeping da ? :sleeping Hehe...... happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Akkurat nå står den på verkstedet. Men det er ikke plass til å skru. Skal få kjørt alle deler til det andre verkstedet i romjula. Prøve å få lagd plass til å skru på. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Skjedd noe mer? Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Skal snakke med læreren på skolen om jeg kan ta bilen inn på verkstedet der. Har 15 timer i uka med verksted. Så da får jeg gjordt mer på skolen enn hjemme siden jeg bare er hjemme i helgene. Så fort det skjer noe så skriver jeg det inn her. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Gitt opp? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Gitt opp? Hehe, prosjektet er lagt på is, blir noe grommere senere. Akkurat nå blir det g60 turbo eller 16v turbo. i den røde jeg har. Når den er ferdig blir det innkjøp av en golf til. Selvfølgelig en toer. Som blir bane bil. Med litt "større" vr6. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg