Gå til innhold

Drømmebiler

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Quiet

Mustangen som blir KNUST i 2F2F er jo ganske pen... *sikle*

Det er ikke no Mustang med i 2Fast 2Furious....,bare en Challanger å en Yenko Camaro (Spesiell edtion av Chevy Camaro)! Men den som blir hoppa med er ikke en orginal Yenko....,men kun en replica! En orginal Yenko ville kosta rundt en million kr......!!

Faen,nå kom jeg på at en mustang blir knust....,jeg må lære meg å tenke før jeg åpner kjæften.....!! Sorry!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er så mange biler og velge mellom, men en ferrari 575 maranello er jo ikke så verst.

 

Oppnåelige bil jeg har lyst på er en Bmw 850, hadde hvert så kult å hatt denne, flekka alle pappa gutter i bmw 520 osv :D her jeg bor tror jeg en 850 hadde vekket sinsykt mye oppmerksomhet da det er mange som kjører bmw her, men som regel 318 osv.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

En orginal challenger hemi

eller en ac cobra hadde også dugd

 

 

Her er jeg faktisk veldig enig med deg. Selv om ingen av de bilene der er dusine vare om dagen. Og de som er til salgs koster mere penger enn jeg kunne ha brukte på en bil. Eller kanskje jeg skal flytte til Verdal'n så kanskje det hadde blitt en ordning :)

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

ville nok hatt en rx8 muuligens en 350z

hadde heller ikke blitt lei meg av en m5.... selv om det er bmw...

 

men blir nok et prosjekt på meg.. til sommern

amazon,v8 350 er vel de stikkorda som er mest akutelle

 

plassmangel er vel også et aktuelt stikkord....;)

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår