zel Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 horer selges, men er ikke lovlige i bruk... :thumb har noen knallgode eskimo S2 dekker(pigg), eneste som virker kjent med de er s2 delen... sikkert kanllgode dekk til 2,2 20v turbo bilen :P Eskimo? :hammer De skulle hatt navnet RS2... da hadde jeg kjøpt dem samme hva.. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 skal smelte litt gummi og klædde på en R jeg, så kan du få de for en billig penge av meg, er giga store original audi 15" som dekka står på nå..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hvis politiet sier noe på det ville jeg bare tatt noen bilder av dems dekk med komentar: Vi snakkes i retten. Nesten alle politi biler har pigget opp dekkene ulovlig! Da jeg bestemte meg for å finne ut om dette var noe de faktisk kunne gjøre, fikk jeg svaret:Nei.. de har ikke det, men hvem skal ta dem ??? Det der er bare tull. Jeg jobber på det dekkverkstedet som legger om dekkene til alle politibilene i byen. Og de kjører på de samme dekkene som deg og meg. Tror ikke det er noe annerledes i Oslo. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Haha, en kompis av meg som går politihøyskolen nevnte noe ang fartsmerkingen på vinterdekk.. Sa det smalt i hjulbuene på poltibilen i en rundt 130-140 med piggdekk som skulle være godkjent til 200 elns. Var ikke mange piggene igjen etter de var ferdige med kjøretreningen :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Det er vel dekkene som er godkjente for 200 og ikke piggene. Selvfølgelig er det lov å kjøre med dekk som piggene er tatt ut på. Man får jo kjøpt nye vinterdekk som har ferdigborra hull til å sette pigger i om man ønsker det. Har man mistet piggene og fortsatt har mønsterdybde nok er det ikke noe problem å få repigget dekkene. Forutsetningen er at det er plass til å borre nye hull i mønstret slik at det er plass å sette inn piggene. Det er som regel ikke mulig å sette en ny pigg i det gamle hullet. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Haha, en kompis av meg som går politihøyskolen nevnte noe ang fartsmerkingen på vinterdekk.. Sa det smalt i hjulbuene på poltibilen i en rundt 130-140 med piggdekk som skulle være godkjent til 200 elns. Var ikke mange piggene igjen etter de var ferdige med kjøretreningen :D Jeg mistet ikke noen(eller få) pigger da jeg kjørte i 170 med mine pigg-dekk i fjor vinter (Det skal legges til at det ikke var så alt for mange igjen før jeg startet turen, så de som var der hadde sikkert grodd fast :D ) Men politiet har vell satt ekstra pigger i dekka.. kansje det er disse som forsvinner? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Er bare å nappe ut piggene det ja, men hvordan dem blir på vinterføre er vel så som så. Piggdekk uten pigg blir aldri like bra som piggfridekk da de er byggd opp på en helt annen måte med gummiblanding og mønster. Men om det stort sett er bykjøring på bar asfalt er det jo greit. Slipper piggdekkavgift iallefall. Å avgifter betaler vi jo egentlig nok av fra før å så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Får jo 1000 kr i pant hvis en leverer inn piggdekk når en kjøper nye piggfrie her i Trondheim. Gjelder det selv om piggan på mystisk vis har falt ut? :D Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg