Credit Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 SKal muligens kjøpe en personbil i molde og siden jeg ikke har klasse BE er det uaktuelt å hente den på henger selv.. Har hørt med etpar av biltransportselskapene men de kjører ikke biler som ikke starter og denne har en låst motor.. Noen som har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 hvilken bil er det?? trodde ikke det var noe problem så lenge de kan "taue" den oppå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Har du noen å hjelpe deg, kan den sendes til Bergen. Ikke der du bor, men mye nærmere enn molde. Kanskje bedre å hente den på henger der. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Bergen er litt langt unna men er jo litt nærmere enn molde Problemet blir da å få dratt meg meg min mor eller far på en så lang tur... Golfnos: Sendte bare en forespørsel via kontaktskjemaet de hadde på nettsiden så skal prøve å ringe de over helga. Det er denne bilen : http://moldestuket.com/thedartstory.htm Nå står den med en rast 6'er skulle jeg kjøpe den er sansynligheten stor for at det kommer en V8 under panseret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg