slabbadask Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av bilen min,har ikke noen bilder som den så ut da jeg kjøpte den...Men det jeg har gjort hittil er å montere frontlykter i chrom klarglass,crystal edge baklykter,emblemfri grill,grillist,gti stoler foran,polert alu girkule,gearkonsoll ramme i polert alu...Planene er å få montert på 90 fangere,senket den (har senkesett) stab stag i polert alu(har stabstag) konvertere til gti motor,bygge anlegg baki bagasjen pluss der baksetene stod,felger såklart,mono visker,sveisa bakluke,90 dører og cup speil...Har lyst på brock B1 felger,men får ta dette prosjektet etterhvert da jeg bare har deltids jobb for øyeblikket..Kom gjerne med innspill synspunkter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 :pics Men ellers høres det ut som en god plan:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hehehe roger that :afro Bare noen kunne vært så snill og fortalt meg hvordan jeg får lagt ut bilder nå så;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hehehe roger that :afro Bare noen kunne vært så snill og fortalt meg hvordan jeg får lagt ut bilder nå så;) bare at å opprett en hjemmeside plass et sted å legg bildene der å link til bildene her. Eller hvis du vil, så kan du legge meg til på msn ell sende dem på mail, så kan e legge ut for deg nå til du får fiksa deg noe selv :) min mail er passatkara(alfakrøll)hotmail.com Mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 http://www.photobucket.com der kan du legge ut bildene, så tar du bare å kopierer IMG linken til bilder, så kommer bildet opp her:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Driver å legger inn bilder nå..! Takk for svar alle sammen! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Jihoo nesten så jeg blei litt stolt av meg selv..hehehe Synspunkter/meninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Blir fett! :D Nå får jeg se åssen Crystal Edge blir på min også! (mine kommer i dag eller morra) Menneh bruker du originale pærer eller sånne phillips blinklyspærer i baklysa? Fin bil! :D Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Takker for det m'm I mine øyne så blei det en helt annen bil når jeg fikk byttet til Crystal Edge baklamper ...! Du kommer ikke til å angre ett sekund,så tar det jo bare 5min og bytte dem. Bruker diadem pærer eller så får du kjøpt noe philips har som heter silvervision,fåes kjøpt hos alle bilrekvista butikker... Største forskjellen på de pærene er at diadem er "gjennomsiktig" med litt regnbue aktig skjær i,mens philips sine er helt sølvfarget... Selvom de koster 250,. så er det hvert hver eneste krone...Du får ihvertfall ikke lov til å ha orange pære der...Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Kjører med hvite perer hele veien rundt jeg:D Ble bra dette gitt:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Kjører med hvite perer hele veien rundt jeg:D Ble bra dette gitt:) Det er bra :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hvordan var det du monterte turtelleren ? Må få montert det i min også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hvordan var det du monterte turtelleren ?Må få montert det i min også... Den skal vel bare kobles på coilen og tenningen for belysning. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 [...Du får ihvertfall ikke lov til å ha orange pære der...Hehe[/b] Jau, ble sånn som dine! :) Sånne regnbue/oljegreier fra Osram! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg