Gå til innhold

Her er Mc-Filmen: TolerateThis!

Ranger emnet


tikay

Anbefalte innlegg

..fra Solastranden!

 

Er nå lagt ut på hjemmesiden:

 

http://home.no/torbjornkulsas/

 

Eller:

 

http://www.gspott.net/torbjornkolsas/TolerateThisSmallsize.wmv

 

 

Torbjørn

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke filmet høye hastigheter pga da har dama og foreldrene mine tvangs solgt mcèn!! ...hehh -Helt sikkert!

 

Torbjørn

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle klart og lage en film med mere action enn den filmer der med min suzuki zr...

 

Men klart er jo manndig og spinne på sand med en 600 da :)

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så utrolig fet nei..men Grattis med sykkel da cheers ...

 

Etter disse filmene som de kjører i 300km\t og filmer speedometret skjønner jeg at denne filmen min ikke er så mye action i... men filmen min har ett poeng og Jeg hadde lyst til å vise fram sykkeln min fatality

 

 

Torbjørn

http://www.home.no/torbjornkulsas

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg sier det, men den siden din var helt grusom.

 

 

Lag en bedre side til meg du da... Som også er gratis...

 

Ja akkurat...

 

:knob:

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... du vil vise frem sykkelen din? ikke for å være slem mn. gjør d på en bedre måte! som sagt ikke serlig mandig og spinne på sand med en 600*dalojeggodt* mn d er jo qlt og ha sykkel da... bare vis den frem på en annen måte;) stå på!! PS: respekt av å ikke bli så alt for "bitt av bassillen" å kjøre syykt fort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki... du vil vise frem sykkelen din? ikke for å være slem mn. gjør d på en bedre måte! som sagt ikke serlig mandig og spinne på sand med en 600*dalojeggodt* mn d er jo qlt og ha sykkel da... bare vis den frem på en annen måte;) stå på!! PS: respekt av å ikke bli så alt for "bitt av bassillen" å kjøre syykt fort;)

 

Nå har det seg slik at å spinne på sand er mye billigere enn å spinne på asfalt.

 

På racingsykler er det enormt myke og dyre dekk, derfor er det ikke så gøy å burne de opp.

 

Bakdekket på min originale husqvarna (15hk) holder 500 mil uten noe burning og koster 1600 kr. På en 600ccm med mye mer kraft, vil det holde enda mindre.

Derfor burner man ikke på asfalt mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig hvor negativ folk skulle være. Jeg synes filmen var helt ok, litt dårlig kvalitet på bildet.

Siden din var litt rotete og kunne gjerne ha fått litt mer stilrent design.

Den røde Corolla-en din likte jeg ganske så godt.

Hvite blinkers all-the-way hadde gjort susen, tatt bort stripen i frontruten samt logoen i bakgruten,

tatt bort lykte listene foran og lakket speilene for å få bilen litt mer clean.

OZ Superturismo felger du har, eller? Hva betalte du for felgene forresten?

 

Kanskje litt offtopic sist, men-men :rolleyes:

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at å spinne på sand er mye billigere enn å spinne på asfalt.

 

På racingsykler er det enormt myke og dyre dekk, derfor er det ikke så gøy å burne de opp.

 

Bakdekket på min originale husqvarna (15hk) holder 500 mil uten noe burning og koster 1600 kr. På en 600ccm med mye mer kraft, vil det holde enda mindre.

Derfor burner man ikke på asfalt mer enn nødvendig.

 

Dekket på min Aprilia 50cc ble i løpet av sommeren fritt for mønster i midten.

Ble kanskje litt for mye burning og "lage sånn stripe i asfalten ved å holde inne bakbremsen", hehe :rolleyes:

Håper på nytt dekk til våren så tidlig som mulig. Er ikke mye lovlig dekket mitt :pimp

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekket på min Aprilia 50cc ble i løpet av sommeren fritt for mønster i midten.

Ble kanskje litt for mye burning og "lage sånn stripe i asfalten ved å holde inne bakbremsen", hehe :rolleyes:

Håper på nytt dekk til våren så tidlig som mulig. Er ikke mye lovlig dekket mitt :pimp

<3 burning på asvalten, men lommeboka liker det ikke da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga navnet på filmen så ble folk skuffa.. hvis du hadde kalt tråden: "slik ser sykkelen min ut" eller lignende hadde du fått helt andre tilbake meldinger..

Jeg personlig klarer ikke lavære å legge ut sykkelen i liten sladd i lave hastigheten, men burner aldri. skifter dekk 1-2 ganger i sesongen..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig hvor negativ folk skulle være. Jeg synes filmen var helt ok, litt dårlig kvalitet på bildet.

Siden din var litt rotete og kunne gjerne ha fått litt mer stilrent design.

Den røde Corolla-en din likte jeg ganske så godt.

Hvite blinkers all-the-way hadde gjort susen, tatt bort stripen i frontruten samt logoen i bakgruten,

tatt bort lykte listene foran og lakket speilene for å få bilen litt mer clean.

OZ Superturismo felger du har, eller? Hva betalte du for felgene forresten?

 

Kanskje litt offtopic sist, men-men :rolleyes:

 

Takk for en positiv innlegg som var saklig og mere detalje i tilbakemeldingen! Enn disse forrige innlegga...

 

Alt kan bedres ja.... Husker første filmen jeg laga, -helt tragisk når jeg ser den nå...: )

 

OZ racing felga kjøpte jeg for 4000kr av en kompis som hadde kjøpt de ny (12.900kr) Måtte kjøpe 2 nye dekk til de pga nedslitt av burning og feil hjulstilling på BMWèn...

 

Stay tune

http://www.home.no/torbjornkulsas/

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår