Hole Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jaja da legger jeg det på is.. hypp angel-eyes men finner bare til face-liften.Åå? Hvor finnes det da? Kanskje det er tingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 søk på angel-eyes 35i på google. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 og jobben med å fylle igjen den profilen rundt hele bilen er nok ganske kjedelig vil jeg tro..... næh ;) Bare bytte dørene og... og fylle bak. hehe Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 søk på angel-eyes 35i på google.Mulig at jeg suger på søking og slikt, men jeg finner ikke noen som har angeleyes til faceliften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 angel-eyes :usuck: Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Yeah :hammer jeg suger på nett, men de lyktene så bra ut. Hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 jeg kan ordne med tollen for deg. Har en svensk adresse og skal dit om et parr uker. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Fk har, men orker ikke å lete Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 jeg kan ordne med tollen for deg. Har en svensk adresse og skal dit om et parr uker.Takker for tilbudet, men jeg har en bråte med ting som skal ordnes før jeg kjøper nye lykter (dempere, felger og eksos + endel andrer ting som ikke er bilrellatert.) Men nå vet jeg hvertfall hvor og det er bra :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg