ultimateVW Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kjørte en tur i går kveld så plutselig begynte ladelampa,lysene å blinke. Motorn fusket også. Varte i ca 1minutt tilsammen før jeg stoppa å se/vrikket litt på ledningene i motorrommet. Etter det ble det mer en normalt igjen. Lyste no jævlig bra. Funket hele veien hjemover fint (2mil). Men sjekka ladinga idag.. Hele 17,6volt på tomgang med kjørelys på!. Dynamo,regulator? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kjørte en tur i går kveld så plutselig begynte ladelampa,lysene å blinke. Motorn fusket også. Varte i ca 1minutt tilsammen før jeg stoppa å se/vrikket litt på ledningene i motorrommet. Etter det ble det mer en normalt igjen. Lyste no jævlig bra. Funket hele veien hjemover fint (2mil). Men sjekka ladinga idag.. Hele 17,6volt på tomgang med kjørelys på!.Dynamo,regulator? kan vera regulatoren som begynner å ta kvelden. fort gjort å skifta ny. av med to skruer. viss du har bosch dynamo så koster det deg ca 100kr å skifta regulatoren. 17,6 volt på tomgang er litt høgt. skal vel ligge på ca 14-15 volt. så da er sikkert regulatoren. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Jeg skifta regulator i min Golf for ikke lenge siden. Den var gåen på et slik vis, at viss jeg kjørte/gassa på høyt turtall, så regulerte lysene seg, alltså alt av lys. Det blinka, så med at det er 17.6V på tomgang, hørtes svæært merkelig ut!? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Får prøve å bytte regulatorn jeg. Takker for svar.. Jepp..17,6volt på tomgang med kjørelysa på! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Bytt regulator tvetrt, før du ødelegger batteriet ditt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg