sons of haukeli Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Kan dere senke den,bytte felger og lakke den signaloransj? Takk for hjelpen! Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kjapp mod :P ikke pent i det hele tatt syntes jeg men.. PS: gadd ikke gjøre det nøye :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Fargen er bra,noen som tar på seg jobben med felgene? kanskje fjerne fargen fra dørhåndtak o.l. ? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 jeg liker også den modden som @unizer har lagd for meg ! Takk Eneste åpenlyse feilen er gummien på dekkene! wtf? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Planer om å jobbe i trafikkvesenet eller noe? :D Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Bare en kjapp nattmodd. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ser bra ut! Grunnen til at jeg vil se den slik er kun at jeg har lurt på hvordan den vil se ut med en slik farge :D Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Ser bra ut! Grunnen til at jeg vil se den slik er kun at jeg har lurt på hvordan den vil se ut med en slik farge :D Hadde vel heller laga en theme om jeg var deg, vegvesnet ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg