Gå til innhold

Impreza WRX STi sivilbil i Trondheim?

Ranger emnet


Rallykongen

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den blåe subarun er en helt vanlig 2,0 den er lånt fra rissa, den er IKKE stylet, den er heeeeelt orginal, den eneste imprezan de har i tr,heim er den sølv gråe, eneste som er spessielt med den er at den har RØD innfattning på tusenmetringene, det er noen som sier den er trimmet og senket, det tror jeg ikke det er bare en vanlig wrx og de har IKKE noe evo.........!

 

denne infoen har jeg tatt i fra onkelen til en kamerat "storførti" onkelen hannes er leder for politiets trafikkdivisjon sør trøndelag..................!!!!!!!!!

"Ænkell å Grei læggen breeiii"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blåe subarun er en helt vanlig 2,0 den er lånt fra rissa, den er IKKE stylet, den er heeeeelt orginal, den eneste imprezan de har i tr,heim er den sølv gråe, eneste som er spessielt med den er at den har RØD innfattning på tusenmetringene, det er noen som sier den er trimmet og senket, det tror jeg ikke det er bare en vanlig wrx og de har IKKE noe evo.........!

 

denne infoen har jeg tatt i fra onkelen til en kamerat "storførti" onkelen hannes er leder for politiets trafikkdivisjon sør trøndelag..................!!!!!!!!!

 

Da har du fått feil info, den bilen er ikke orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du fått feil info, den bilen er ikke orginal.

 

Uorginale bremseklosser bak fra Biltema....

Maglightholdere inne bilen.

Hella 1000 Xenon i front..

 

Totalt uorginal..

 

Rødt rundt instrumenter ??.. Må være en som har bråbremsa og skalla hodet da..

 

:chevy 4 life :fire: alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du fått feil info, den bilen er ikke orginal.

 

Denne bilen er nok helt standard. Er og ser ut som en firehjulstrekker. Har blitt stoppet av denne etter å møtt den i over 150 på nattestid... hadde for dårlig redskap til å kjøre ifra vedkommende betjent... (fikk bare en hyggelig advarsel) neste gang vil han ikke en gang forstå hva som kjørte ifra han hellothere

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er nok helt standard. Er og ser ut som en firehjulstrekker. Har blitt stoppet av denne etter å møtt den i over 150 på nattestid... hadde for dårlig redskap til å kjøre ifra vedkommende betjent... (fikk bare en hyggelig advarsel) neste gang vil han ikke en gang forstå hva som kjørte ifra han hellothere

 

Hvor TETTE går det an å bli??? eller er dette ett reint fjortiss forum?? bilen er ikke orginal sier ikke det er 500hk+++ i den,men det er en del mer enn 218 for å si det sånn å JA :fire: :fire: det er helt sikkert. Å nok en gang ikke spør om hvordan jeg vet det,jeg bare gjør det. Å hvordan i helv.... du klarer å gå ut ifra at den er helt standard fordi du ble stoppet av den skjønner ikke jeg. :hammer :hammer :hammer :hammer :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor TETTE går det an å bli??? eller er dette ett reint fjortiss forum?? bilen er ikke orginal sier ikke det er 500hk+++ i den,men det er en del mer enn 218 for å si det sånn å JA :fire: :fire: det er helt sikkert. Å nok en gang ikke spør om hvordan jeg vet det,jeg bare gjør det. Å hvordan i helv.... du klarer å gå ut ifra at den er helt standard fordi du ble stoppet av den skjønner ikke jeg. :hammer :hammer :hammer :hammer :hammer

 

Sier dette med bakgrunn i hvor lang tid han brukte på å innhente meg etter jeg hev meg på bremsen for å ha lovlig hastighet, da jeg skjønte at jeg hadde møtt individnummer VF45167. Betjenten lot også bilen gå på tomgang mens vi snakket. En bil som er trimmet har gjerne en litt mer ujevn/ vassere gange.

Dessuten var det en sak for noen år siden om et politidistrikt på østlandet som hadde trimmet et kjøretøy, og her ble det ihvertfall oppvask. Har veldig lite tru på at politiet i trondheim ønsker å utsette seg selv for slikt.

Tror politimesteren i Trondheim prioriterer flere ansatte/midler til økt patruljering fremfor trimming av biler (politiet synes nok imprezan går mer enn godt nok originalt)

Et annet aspekt er tap av garanti ved trimming av kjøretøy, og her er nok retningslinjene til statskjøp (de som betaler bilene tilhørende staten) ganske klare!

 

Tror du/dere som mener noe annet har sett alt for mye film :hammer :hammer :hammer SJØL!!

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til blir jeg imponert over hvor saklige vi trøndere egentlig er...

 

Så lenge ingen har håndfaste beviser å slå i bordet med så er turboalfa's ord like godt som "Subaru Power" sitt...

 

Snakk for dæ sjøl, fjortiss!!

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeezez.. Blir vel låst denne tråden snart nå. ahahahhaha Får poste en takk til de som bidro til å oppklare om det virkelig fantes en STi som er disponert av politiet i Trondheim. Som forventet så fantes det ingen sivil STi i byen, bare rykter og sladder (som forventet)

Vet om den sølvgrå WRX'n og den mørkeblå/sorte 2,0 GX'n fra før, har sett de mange ganger :)

 

Til de som piper om at politiet i byen her har en evo: Hahahahahahahahahahahaha! :hammer :hammer :hammer :hammer Get a life! :thumb

 

Rykter er no' nasty greier folkens, ta alt dere hører med en klype salt! :watchout

Gråtass 60 mod m/ 2JZ-GTE twinturbo

Kenwood stavmikser 05 mod m/ dekaltrim (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår