TurboXs Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 corollagt. må beklage på det sterkeste men har forvekslet deg med en ennen. trodde du harre en ca 98 mod grønn en jeg for den er stygg den. Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 bilen min detta. har oxo en 2003 berlingo 110hk vare så vet du det. volvoen håpr jeg blir ganske verst. Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 shitt! trodde jeg så den, men det var bare en lignende med reg. nr. UR 57676 ... Andre felger også. Det viste jeg sånn halvveis, men kunne vært endra.. Når jeg tenker meg om, så hadde ikke den øyelokk heller.. Desverre :( Skal fortsette å holde øyne åpne! -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Må bare nevne en ting: På russeturen våres kjørte vi gjennom Sverige, og på motorveien møtte vi en Audi Cab, mørk farge, og me Reg.nr som starta på DJ. Da vi kjørte hver våres retninger nådde æ ikke se nøyere på den eller skiltet Men det va definitivt en Audi Cab Regn.nr DJ.... Så hvis det e nån andre Cab's me reg.nr DJ *****, så si ifra om du/dåkker va i Sverige torsdag/Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Har en kompis som vraka sin 1990 A90 2.3 20v Quattro. Han fikk 85.000 eller var det 90.000 for bilen. Dritpen bil!!! Men han krangla ... og til slutt sa takstmannen "ja hvor mye vil du ha ?" Kompisen min tenkte rasjonellt og sa "de er jo annonsert for rundt 115.000 alle sammen, så jeg bør få det" Takstmannen "ja, den er god" Tror du han angret i ettertid på at han ikke prøvde seg på 135.000 i stedet ? :) Originally posted by Ola Kondolerer :( Dette er for jævlig.. Taper nok endel kroner og nå, siden forsikringsselskapet skal betale den ut etterhvert.. De er ikke kjente for å betale ut for mye akkurat.. Der må du passe på å krangle med de etterhvert.. Samtidig håper jeg at du ikke får den igjen.. Ikke så kult å få igjen en bil som etter all sannsynlighet har levd et hardt liv i biltyvens hender.... :( Får håpe du får handlet ny bil igjen snart Loppa! :) Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Loppa funnet igjen bilen ? Er iallefall en som er helt identisk din som annonsert i den Bilavisa for 2 uker siden. KOm på det nå. Men dette er vel old news vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by SeVen Loppa funnet igjen bilen ? Er iallefall en som er helt identisk din som annonsert i den Bilavisa for 2 uker siden. KOm på det nå. Men dette er vel old news vel.. Ikke funnet igjen nei. Det var et par annonser jeg glemte/ikke rakk å stoppe. Hadde tenkt å selge den, hadde funnet kjøper og alt så lyst ut, men så ble den offer for langfingrede horer..... :( 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by Loppa Ikke funnet igjen nei. Det var et par annonser jeg glemte/ikke rakk å stoppe. Hadde tenkt å selge den, hadde funnet kjøper og alt så lyst ut, men så ble den offer for langfingrede horer..... :( Kanskje selgern synes du skulle ha litt for mye for den? Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by CrZy_T Kanskje selgern synes du skulle ha litt for mye for den? Tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Nå er det en stund siden siste tilbakemelding... Er bilen funnet igjen eller?! VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Jepp :) Bilen er funnet og historien kommer etterhvert. Venter til Politiet har gjort hva de kan før det hele dukker opp her. 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Loppa Jepp :) Bilen er funnet og historien kommer etterhvert. Venter til Politiet har gjort hva de kan før det hele dukker opp her. DAMN!!!! Gratulerer, eller hva det nå er vanlig å si. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Spørs om det egentlig er så positivt at den dukka opp igjen... får håpe den er i bra stand å ikke så altfor slakta da! - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Bra at du fikk den tilbake da :) Kan jo ta sin tid før du får den fysisk tilbake da,men triveli alikavel :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 lurer på om de har tatt av lyktelistene.. -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg