Kebab gud Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 var det den som faktisk senket med 12hk ? .. det funkerer ikke på noen annen måten enn en blokk i luftinntaket .. og finn 1 person som merker 12hk forskjeld Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 var det den som faktisk senket med 12hk ? .. det funkerer ikke på noen annen måten enn en blokk i luftinntaket .. og finn 1 person som merker 12hk forskjeld Får jeg 12hk ekstra på en moped merker jeg forskjell :D Og 12hk i min bil hadde vært fantastisk forskjell! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Står jo at ene stedet du kan montere den er før luftmasse måleren! Å da BURDE det vel ringe en bjelle her eller? For de som sitter å lurer: Luftmasse måler gjør det navnet sier. Den måler hvor mye luft du suger inn i motoren. Så hvis du monterer en vifte forran så vil den alikevel bare suge inn det den skal ha. Noen her som vet hva som er utfallet av for mye luft i forhold til bensin inn i motoren? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 den lille fisen vifta der kommer med, merker ikke motoren, men om du överladar kraftig, endre du opp med brendte stempler.. om noen vurdere slikt, heller spander på dere et skikkelig filter, og tilgang på kald og frisk luft.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 mente noen monterte ei industrivifte på en bil. det var også en video som viste at det fungerte. Det var i en post her på forumet faktisk Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 ja såg ein film der noen prøvde med en løvblåser på en eller annen amerikansk truck. Dette ble gjort på en dyno og på papiret såg det ut til å fungere veldig bra. Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hvem vil ha en løvblåser dundrende av gårde oppå panseret?? Uansett hvor mye du skulle få ut av en slik vifte, mister du dobbelt opp av med og holde den gående..! Og 12w?? *hehe* Det er ikkje nok luft ut fra den til og holde en hamster i live! fatality Har sitt en side med 1 slik vifte som kan gi litt økning.. opp til ca. midt på turtalls registeret.. utover der står den mest sannsynligt i veien. Men bare så det er sagt, denne vifta blåser så kraftigt at den kan løfte sin egen vekt ++. Og så må du montere en 5-6 batterier alá motorsykkel størrelse eller noe for å holde nok strøm til den. Pluss kablene fram til vifta.. Trenger vel ikkje så mye vett til og forstå at batterier veger en del?? Tanken bak dette er fin den... men så lenge virkningsgraden ikkje overstiger 1.. altså, at du får mer energi ut av den, en du gir inn til den.. så er, og blir dette et tafatt forsøk på og tjene penger av lettlurte folk! Sånn ser eg på det vertfall! :driving Edit: Kom på en til... men den fungerer da faktiskt og.. Men den er alikevel tull og montere.. Samme suppa som den over, bruker 3 startmotorer til og dra rundt en orntlig skrukompressor. Ergo, trenger ekstra batterier i bøtter og spann.. Hvorfor ikkje likegodt bygge kompressoren som en del av motoren sitt drivverk, enn og bruke mer strøm på og drive den pr. minutt, enn et DB drag anlegg sluker over 1 time... eller noe sånn! alacocaina Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 en 12W vifte går greit...med litt motgang vil den går enda raskere..slik som en propell vifte,... mulig det er et hinder for lufta isteden... men tviler på at dette fungerer.... skal skaffe link til noe som er grommere hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 http://www.electricsupercharger.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 denne er litt bra haha http://www.turbonator.com/index.html?id=adWordsGTO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 mye artig her, men... you can't beat the feeling.. :thumb Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 om d trør gassen i bånn på bilen, vil vifta hindre motoren i å få det den vil ha av luft. i en annen tråd ble det regnet på det. vifta greide å gi ca 15% av det motoren ville ha... puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 som hva ? :P Greddy klistremerker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.