Ayapuri Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Som topic sier. Har lyst til å bytte kjøleveske. Nesten bare vann der nå, og det går jo ikke ann. Sitter det noe "tappekran" eller liknende noe sted? Eller må jeg bare nappe it slangen nederst på radiatoren? Hvordan får jeg spylt i tillegg? (Om det er mulig) MVH Ken Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Som topic sier. Har lyst til å bytte kjøleveske. Nesten bare vann der nå, og det går jo ikke ann. Sitter det noe "tappekran" eller liknende noe sted? Eller må jeg bare nappe it slangen nederst på radiatoren? Hvordan får jeg spylt i tillegg? (Om det er mulig) MVH Ken for å tømme kjøleanlegget så tar du av den nederste slangen på radiatoren. for å spyle igjennom så skrur du av den største slangen på ekspansjonstanken og spyler gjennom den. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hjertlig takk! Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Skal du ha ut alt vannet, og spyle skikkelig må du ha ut termostaten. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg