DumpValve Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei..Da har jeg gått til innkjøp av en TT..Ble en Sort 99 mod.180hk.Skinn med alcantara i midten.Bose.Får bilen til uka..Nettopp henta i tyskland..Komplett historikk fra dag en..84000 km...Gled meg som en unge til jeg får bilen.. :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hei..Da har jeg gått til innkjøp av en TT..Ble en Sort 99 mod.180hk.Skinn med alcantara i midten.Bose.Får bilen til uka..Nettopp henta i tyskland..Komplett historikk fra dag en..84000 km...Gled meg som en unge til jeg får bilen.. :wave Høres morro ut..noen spesielle planer for den a?...Også må vi få non bildeR=) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Heisann. BLe bilen kjøpt gjennom Verdisikring? Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DumpValve Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Høres morro ut..noen spesielle planer for den a?...Også må vi få non bildeR=) Nja..Får vel pynte på den litt til sommeren..Tenkte 19" felger..Vet ikke helt hvilke enda..Chip,senking og toning av rutene..Blir vel i første omgang...Skal fikse bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DumpValve Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Heisann. BLe bilen kjøpt gjennom Verdisikring? Morten Jepp..Sett den du oxo eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Den var egentlig bestilt til meg den. Men det var ingen quattro så da ble det sånn at jeg bestilte en annen gjennom de. God service iværtfall:) Den bilen du har kjøpt er iværtfall en skikkelig strøken bil. Ingen tvil om det. Får vell min bil til helgen. Samma men 1år nyere og Quattro:) Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DumpValve Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Den var egentlig bestilt til meg den. Men det var ingen quattro så da ble det sånn at jeg bestilte en annen gjennom de. God service iværtfall:) Den bilen du har kjøpt er iværtfall en skikkelig strøken bil. Ingen tvil om det. Får vell min bil til helgen. Samma men 1år nyere og Quattro:) Morten Ja ok..ja de virker litt særiøse..fete biler iværtfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 hei.. hva er dette verdisikring dere snakker om? firma som selger biler eller noe? har du tatt noen bilder av bilen din nå? digger tt, og vil se bilder :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DumpValve Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Joa bilen funker den..Men bbble plaga med at bilen gikk på kok..Sendte bilen til han jeg kjøpte den av..Og ble konstantert at det bvar noe elektriskt..De hadde bilen i 14 dager før jeg fikk den igjen..Holdt på å bli gærn..Har ikke hatt så mye tid tid å ta bilder osv..Skal få fiksa det snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Nja..Får vel pynte på den litt til sommeren..Tenkte 19" felger..Vet ikke helt hvilke enda..Chip,senking og toning av rutene..Blir vel i første omgang...Skal fikse bilder Flott! Hvor går man for å få tonet rutene (sorte) ?? Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg