Alexjo Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei. Jeg har et problem. For et par uker siden var det noen jævler som stjal cd spillern min KDC-PSW9521 For noen dager siden fant jeg de som hadde stjålet den anger2 dukenukem Men de hadde så klart skrapa bort seri nummre og alle kjennetegn. Å typpisk så har jeg mista Nøkkelen som man åpner den med.. Noen som veit om noen stand de åpner de Uten noe bevis. :S Eller en måte å få fiksa den på igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Vel, jeg er en nerd og nysgjerrig på det mest utrolige noen ganger.... Hvordan vet du at den er din, når alle kjennemerker er slipt bort? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexjo Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 vold løser mange ting vettu hehe . det var noen lokale helter som hadde gjort det .. å da fikk jeg vite det temlig fort for å si det sånn.så dro på døra deres jeg å de innrømte det så er temlig sikker på den er min serru. men veit du åssen man fikser det eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hvorfor i alle dager vil du ha den åpnet "uten noe bevis"? Ta med deg spilleren til butikken du kjøpte den i, sammen med kvitteringen. De bør kunne fikse den uten noe problem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexjo Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 har jo prøvd det! de vil ikke gjøre det siden alle kjenne tegn er borte.. jeg har jo ingen bevis for at den er ærlig kjøpt å betalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hmm. ingen som klaget på dårlig topic???? :thumb Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 få de som stal den til å kjøpe deg en ny spiller.Enten samme eller en med samme pris som på kvitteringen.Så kan du bare gi dem tilbake den spilleren de stjal.Bare et forslag.Vet ikke om det er så mye annet og gjøre Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 gått til politiet med det? om de har innrømt det, og du kan bevise det, ligger de dårlig an. men er du helt sikker på at alle kjennetrgn er borte? vet i allefall at det er en del som fester serienummer inni også på en del utstyr. men vet ikke hvordan det er på spillere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexjo Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 kan ikke gå ditt da får ratt jeg noe siden jeg tok loven i egene hender .. er ikke lov på den måten jeg gjorde det å gidder ikke bli annmeld for det .. men skal sjekke inni spillern jeg ser noen nummer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 vet ikke om du finner noe der, men du kan jo være heldig. og garantien har du jo tydligvis ikke lenger uansett, så har jo ingenting å tape på å åpne den. liker metoden de har brukt på zapco forsterkeren min i allefall. står utenpå, inni på kretskortet, og om man har mistet begge de ved tyveri er fremdeles serienummeret og modellnummeret lakt inn digitalt så det kan vises på fjernkontrollen til forsterkeren. vanskelig å fjerne alle spor og fortsatt sitte igjen med noe som kan brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Damn. Zapco er geniale! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexjo Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 inge som har noen andre råd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 testing Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 godt de fikk kjørt seg av høyre neven osv.. ;) hatt et par kenwood spillere selv.. hva mener du med nøkkelen? er det koden du mener? koplet ut min flere ganger, og har aldri trykt inn noen kode da.. :cool: :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 fant ikke noe serienummer inni altså?? fikk du dekket skadene på bilen? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg