golf gti:) Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 aha.. hvordan går det ann? :P hehe si det:P nei har seg slik at jeg har en veeeldig snill onkel i ett forsikringselskap:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Hmmm..Karnsje den onkel din kan være veeeeldig snill med meg også? Først DA kan jeg kjøpe inn Vr6 motor?!:D:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf gti:) Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hehe:) han blei ikke akkurat såå glad da jeg nevnte g60 motor;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 JESS !!! idet jeg passerte 23 og ble 24 så sank premien med hele 200 kr !!! jeg er rik nå !! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 JESS !!! idet jeg passerte 23 og ble 24 så sank premien med hele 200 kr !!! jeg er rik nå !! har bonus økning/ hoved forfall i desember... 60 % på begge bilene mine :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg