GTPrimeraGT Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Har lest og lest om dette på forumet nå. Men ikkje funnet noe om det faktisk er mulig og få bilen godkjent uten airbag.. så lurte på en liten sak. Har sitt på 100 andre GT`er fra 94 og ingen av dem har airbag!? Mens min har.. med kontrollampe, klistremerke i panseret og hele pakka.. Så om eg hadde byttet ratt, fjernet lampa, fjernet klistremerke så kjørt opp til vegvesenet og sagt, hvorfor står det airbag i vognkortet når bilen ikkje har airbag?? "er jo ingen andre 94`gter som har det??" Sitt litt dum ut.. :) er det muligheter for noe slikt? får eg MÅ skifte ratt, skinn trekket som er orginalt på rattet er snart helt slitt bort og henger og slenger.. mer trafikk farlig det en og fjerne baggen.. hva annet kan eg eventuelt gjøre?? OG BTW, noen som vet hvor dem selger tøffe og rimlige ratt? Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ta en telefon til et biltilsyn litt vekk fra der du bor, og fortell alt av navn og bilmerke og alt..bare sånn at de ikke heeelt tilfeldigvis skulle huske at du ringte og spurte og fikk nei, men gjorde det alikevel. ikke at det er sannsynlig at det skjer men, bare i tilfelle..er jo bare et annet telefonnummer ;) Og når du får svar, så kan du skrive det her, for jeg lurer også... Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Trodde det var samme rutinen som med passasjer airbag'n...! Må få den profosjonellt tatt ut, og koble på ein motstand's dippedutt for å lure airbag sjekk systemet. Så må den gjennom ein god papirmølle, for å omregistrers som ein bil uten Airbag.. Vist du skal ha Airbag i til ein seinere anledning, så er det samme mølla igjen.. Burde ikkje vere noe forskjell på fører siden, eller passasjer siden!?? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Bare for infoens skyld....jeg har airbag på min -94 GT. Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg