lars-frr Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Har kommet over en billig Gti motor som ikke har gått mer en 95 000 km .. Nå har jeg en vanlig Golf 2 Gl 1,6 som har gått i overkant av 250 000 vurderer da og bytte motor, er det dyrt og få byttet den motoren, tenker da Motor,clutch og bremser. Hvor mye koster dette ca ?? onfiredevi Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 det kan fort bli dyrt.. du må jo ha hele ledningsnettet for å få det til å fungere skikkelig.. ellers så passer den jo rett inn på fester osv. men du burde jo hatt en gearkasse fra gti og drivaksler. så som sagt kan fort bli dyrt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Over 10 000 -15 000 tusen da eller,,, jeg ser på alt under 10 000 som et alternativ Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by lars-frr Har kommet over en billig Gti motor som ikke har gått mer en 95 000 km .. Nå har jeg en vanlig Golf 2 Gl 1,6 som har gått i overkant av 250 000 vurderer da og bytte motor, er det dyrt og få byttet den motoren, tenker da Motor,clutch og bremser. Hvor mye koster dette ca ?? onfiredevi Kast innspruten og sett på gassere. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Tja tror du kommer langt på under 10.000 bare til å finne mye deler på høggern .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=9849 Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Jeg skal da ikke gjøre dette selv,, regner med at et verksted skal gjøre dette ,,,, Hva er det jeg da trenger fra bil høggern ...? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Komplett motor m/lednings-sett, motorstyring,girkasse, drivakslinger, speedometer om du vil... Det er vel egentlig det... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Hvor mye sånn ca da ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Se om du kan få skaffet en hel delebil! Det burde ikke være så vanskelig!! Da har du alt du trenger for å sette over motoren+litt tilthumpsup Tenker meg vel at en GTi delebil koster mellom 3og 10 tusen, alt etter stand... Lykke til uansett!! Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Jeg kan få kjøpt en golf 1'er gti, der det sitter en 16v gti 2'er motor. Jeg har tenkt til å bytte motor og sette 16v i golfen min(2'er gl 1,6) Jeg lurer på: Er det samme ledningsnett, siden 16v satt i en 2'er før?? Får jeg brukt noen deler fra 1'ern som passer på golfen min? Tenker på bremser,driv akslinger osv. Hva må byttes får å få motoren godkjent? Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Men jeg klarer da ikke alt dette selv,, må vel få et verkste til å gjøre det for meg ?? Og det er vel da det blir dyrt .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Kanskje kjøpe golf med gti motor orginalt? Nei det kanskje blir for enkelt og billig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 hehe, men jeg har nå så ikke gjort det,, Kom over denne bilen til 4 som da hadde en gti motor som ikke hadde gått langt.. Lurte bare da på hvor mye det ville koste og sette inn den med alle deler inkuldert,,,Et verksted må gjøre dette siden ikke jeg kan det.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by lars-frr hehe, men jeg har nå så ikke gjort det,, Kom over denne bilen til 4 som da hadde en gti motor som ikke hadde gått langt.. Lurte bare da på hvor mye det ville koste og sette inn den med alle deler inkuldert,,,Et verksted må gjøre dette siden ikke jeg kan det.. Motor, girkasse og drivverk klarer du å sette inn så lenge du har skrudd litt før (på moped eller noe slikt) ;) Så lar du verkstedet ta det elektriske, da blir det litt billigere. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg