Singh_Supreme Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 jeg har supersprint fullt ut! Å det er DEILIG å høre på! Kommer bare lyd når man gir på! Er helt diskre når den står på tomgang! DIGG! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 jeg har supersprint fullt ut! Å det er DEILIG å høre på! Kommer bare lyd når man gir på! Er helt diskre når den står på tomgang! DIGG! Den som hadde penger :op Prioriterer heller overhaling av lader og litt småpuss teknisk enn eksos må jeg innrømme...først alt teknisk ok, så utseende og motor:D Mangler eksos, overhaling, ny lamdba, opphengskuler og ny drivknute så skal jeg si meg fornøyd:op Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 kanskje litt off topic, men når vi først er inne på eksosanlegg.Får man egentlig mye ut av å fjerne innmaten i katalysatoren? jeg har 2,5" fra kat (som er uthult), med supersprint mellompotte og simons bakpotte. Vurderer å sette inn katalysator for å få vekk ekkel krasle lyd og samt i sammenheng med eu godkjenning som er rett rundt hjørnet ! Har det egentlig veldig mye å si på effekten om jeg har kat eller ei ? jeg har også den ekkle krasle lyden fra katalysatoren ingen som tilfeldig hvis har en kat replacement liggenes?? Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 milltek kat-replacement koster 50 pund... (fiiin og cromma) :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 milltek kat-replacement koster 50 pund... (fiiin og cromma) :) hvor hvor hvor ??? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Å fjærne katten tjener du svært lite på. Hadde tom kat tidligere, men kjøpte en VR6 race-kat fra TT tuning i statene, lite og ingen forskjell i effekten. En gamme tett kat derimot taper du kansje litt mere på, men den originale G60 katten er svært god. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Å fjærne katten tjener du svært lite på. Hadde tom kat tidligere, men kjøpte en VR6 race-kat fra TT tuning i statene, lite og ingen forskjell i effekten. En gamme tett kat derimot taper du kansje litt mere på, men den originale G60 katten er svært god. men den orginale katalysatoren bråker sånn høres ut som det er no veldig galt med den og det er irriterende så må bare få den av Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 milltek kat-replacement handlet jeg hos http://www.awesome-gti.co.uk Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Den som hadde penger :op Prioriterer heller overhaling av lader og litt småpuss teknisk enn eksos må jeg innrømme...først alt teknisk ok, så utseende og motor:D Mangler eksos, overhaling, ny lamdba, opphengskuler og ny drivknute så skal jeg si meg fornøyd:op MOTOR før utseende må du vite.... :hammer Blei vertfall slik med meg....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 MOTOR før utseende må du vite.... :hammer Blei vertfall slik med meg....hehe Hehehe, vet ikke om jeg skal gjøre det store der:p Time will show;) Først få motoroen til å gå skikkelig nå :p Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 men den orginale katalysatoren bråker sånn høres ut som det er no veldig galt med den og det er irriterende så må bare få den av Noen VW har varmskjold, sjekk om det sitter som det skal, eller om det vibrerer mot eksosen. Kommer lyden fa innsiden på kat, er det bare å bite i det sure eplet og kjøpe ny kat. Uten kat tjener du kanskje 1-2 hk. Racekat koster ikke så mye mer enn en vanlig orginal en Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hvordan blir det med eu godkjenning og cat. rep? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Cat-rep skal ikke gå igjenom EU-kontroll Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hvor mye hk tjener man sånn cirka på å ha supersprint grenrør, cat rep og resten ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Vanskelig å si, men en 4-6 hk bare på grenrøret, noe mindre på resten. Varierer veldig fra bil til bil også, og hva slags andre mods du har Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg