ExceL Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 trenger jeg mange liter lakk for å lakkere 240'en min i for eksempel 458? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Spørs litt på lakkereren det, 2-3l skulle holde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 joki XD takker førr svar! :thanks happyhappy :volvsmile Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kommer jo igrunn litt ann på om du kun skal ta utvendig, eller om du skal ha med motorrom, bagasjerom og innvendig i dører. Men 2-3l+klarlakk burde vel holde. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kommer jo igrunn litt ann på om du kun skal ta utvendig, eller om du skal ha med motorrom, bagasjerom og innvendig i dører. Men 2-3l+klarlakk burde vel holde. tenkte nok på å lakkere alt ja! ikke noe halvveis her i gata nei... motor rom, utvendig, dører , bagasje rom, og smådetaljer inni bilen... Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Da ville jeg kanskje kjøpt 4l å, er greit å ha alt fra samme blandinga for å unngå fargeforskjeller. Å da har du kanskje en skvett igjen og om du skulle være uheldig engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg