zel Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Noen som hadde litt uflaks i snøværet i går? Jeg klarte meg i år. For 1 år siden kom jeg sidelengs å havnet rett inn i en trailer. Flaut å si det, men sånn er det jo bare. Så nå spør jeg dere. Tallene for antall ulykker å går gjør at jeg tror det er en del her inne som også var av veien! fatality Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Holdt på å havne i grøfta igår jeg.....oslo hadde et dårlig sladdeforhold utpå kvelden med slaps og asfalt om hverandre Kom da ut i fint driv og fullt rattuslag, da tok plutselig bakhjula fatt i asfalten, mens forhjula sklei på slapset......reste skjønner dere Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 sklei i grøfta med lastebilen i går.. oppe på alvdal. min egen feil.. hadde ikke satt på kjetting på framhjul. hadde vel omtrent 5 km/h maks når jeg skle av.. slikt som skjer.. tok laaang tid før jeg var på veien igjen. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her sørpå er det ingen som sklir av veien. Slik var veiene idag. Og været generelt var meget bra. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Holdt på å skli av veien på vei til skolen, holdt 2-3km/t og gikk rundt en sving, da mitt valg om å ikke legge om fra sommersko til vintersko holdt på å få skjebnesvangre følger, da spesielt siden jeg gikk sammen med et kvinnfolk. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 var ikke i går men på..hmmm..var det mandag,ja mandag kveld var vi ute og sladda og hadde kameraten bak oss så sladda vi litt vel mye med ikke så veldig trygg vinterbil..hehe så var vi ute på et jorde og skulle over på veien igjen og RETT nedi grøfta sto vi.den var veldig dyp så bilen sto på skakka nesten.vi prøvde og dytte den men måtte hjem og hente slepetau.hehe det var jo egentlig sjølforskyldt for vi kunne jo ha sett etter grøfta men det var jo veldig mørkt der hehe.jaja :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her sørpå er det ingen som sklir av veien. Slik var veiene idag. Og været generelt var meget bra. det er rimelig kaldt i kristiansand for tiden da.. var der forrige helg.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Nei, holdt meg på veien eg, ;) Leika meg lenge på snøen, og testa ut firhjulstrekken ;) En kamerat av meg som havna utfor.. sladding med sommerdekk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Tok turen idag, kjørte frem og tilbake på en svingete vei, så ble den glattere og glattere ;) kompis tok turen igår! Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg bomma på vegen i dag.. Var på tur hjem fra arbeid.. Fine glatte veger og sommerdekk.. Skulle ta en skarp høyresving, lå brei, fikk kontra, gikk rett i grøfta.. Var oppe på to hjul før jeg stoppa.. Gøy var det iallefall.. Takke faen for at det var med atv og ikke bil ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 er ikke en vanlig amatør heller ? :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hvem? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hoho... faren min kjørte av veien med merca igår. NAF rista på hode når de så de 9" brede (sommer) bakhjula :D bilen var heldigvis uskadd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har ikke dratt av enda nei :) Men enkelte svinger kan være veldig sporete og jævlige. I går så lå trafikken i 45-55km/t i 80 sona. Jeg følte jeg hadde god kontroll og begynte å pumpegasse i 2 og 3 gir ...side til side i mitt eget felt. Hu bak meg ble ganske nervøs og la seg et GODT stykke bak :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her sørpå er det ingen som sklir av veien. Slik var veiene idag. Og været generelt var meget bra. KJEFT A!!!!!!!!!!!!! :D *misunner dere ! * Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg