Gå til innhold

Hvem av dere sklei av veien i går?

Ranger emnet


zel

Anbefalte innlegg

Noen som hadde litt uflaks i snøværet i går? Jeg klarte meg i år.

For 1 år siden kom jeg sidelengs å havnet rett inn i en trailer. Flaut å si det, men sånn er det jo bare.

 

Så nå spør jeg dere. Tallene for antall ulykker å går gjør at jeg tror det er en del her inne som også var av veien!

 

fatality

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å havne i grøfta igår jeg.....oslo hadde et dårlig sladdeforhold utpå kvelden med slaps og asfalt om hverandre

 

Kom da ut i fint driv og fullt rattuslag, da tok plutselig bakhjula fatt i asfalten, mens forhjula sklei på slapset......reste skjønner dere

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sklei i grøfta med lastebilen i går.. oppe på alvdal. min egen feil.. hadde ikke satt på kjetting på framhjul. hadde vel omtrent 5 km/h maks når jeg skle av.. slikt som skjer.. tok laaang tid før jeg var på veien igjen.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke i går men på..hmmm..var det mandag,ja mandag kveld var vi ute og sladda og hadde kameraten bak oss så sladda vi litt vel mye med ikke så veldig trygg vinterbil..hehe så var vi ute på et jorde og skulle over på veien igjen og RETT nedi grøfta sto vi.den var veldig dyp så bilen sto på skakka nesten.vi prøvde og dytte den men måtte hjem og hente slepetau.hehe det var jo egentlig sjølforskyldt for vi kunne jo ha sett etter grøfta men det var jo veldig mørkt der hehe.jaja :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok turen idag, kjørte frem og tilbake på en svingete vei, så ble den glattere og glattere ;) kompis tok turen igår!

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bomma på vegen i dag.. Var på tur hjem fra arbeid.. Fine glatte veger og sommerdekk.. Skulle ta en skarp høyresving, lå brei, fikk kontra, gikk rett i grøfta.. Var oppe på to hjul før jeg stoppa.. Gøy var det iallefall.. Takke faen for at det var med atv og ikke bil ;)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dratt av enda nei :)

Men enkelte svinger kan være veldig sporete og jævlige.

I går så lå trafikken i 45-55km/t i 80 sona. Jeg følte jeg hadde god kontroll og begynte å pumpegasse i 2 og 3 gir ...side til side i mitt eget felt. Hu bak meg ble ganske nervøs og la seg et GODT stykke bak :D

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår