Mambo Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hvordan er det med 230k da? vel no veiv sensor og greier der også orginalt... det er ikke 60-2 svinghjul. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 er det none som har bilde av riktig svinghjul a? eventuelt har et dem kan selge meg? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 noen som veit hav et nytt svinghjul koster? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 er det ingen som veit om eller har et svinghjul a? det kan da ikke være så vanskelig Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 er det ingen som veit om eller har et svinghjul a? det kan da ikke være så vanskelig Bare jeg som ikke har fått med meg åssen sprut du har? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Bare jeg som ikke har fått med meg åssen sprut du har? :) står i første tråden, er vel fra 230et tror jeg.. har mest lyst og hive det og kjøpe datasprut nå for øyeblikket :P men da blir det ikke no jp felger :/ Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Er det motroninc på et? Er det ikke jetronic som på f motorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 motronic på et og lh på f ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 er det ingen som veit om eller har et svinghjul a? det kan da ikke være så vanskelig Har du spurt på KG trimning ? Svinghjul der koster ikke mange hundrelappene, 400+ (frakt....) Eller spør BCB??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Du trenger et dypt svinghjul med en tapp som står ut rett bak tannkransen. Disse finner du på alle 200/230 ET motorene. Finnes også på f.eks noen B23A fra 84. Tror også B230A har disse. Må nesten bare lete litt rundt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 det er motronic ja, sliter litt med hvordan det ksal kobles også, er 2 hjerner der, og dem har ut i fra hva jeg skjønner ikke noe som helst kontakt med hverandre, dene ene har kontakt med dyser og no formotstands greier, og den andre hjernen har kotakt med alle sensorer og sånn som sitter på motoren.. syns det virker litt rart at det ikke er no knotakt mellom de... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 motronic på et og lh på f ja. men får jo LH jetronic, og LH motroninc. Derfor eg lurer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Har du spurt på KG trimning ? Svinghjul der koster ikke mange hundrelappene, 400+ (frakt....) Eller spør BCB??? hva er KG og hva er BCB? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 det er motronic ja, sliter litt med hvordan det ksal kobles også, er 2 hjerner der, og dem har ut i fra hva jeg skjønner ikke noe som helst kontakt med hverandre, dene ene har kontakt med dyser og no formotstands greier, og den andre hjernen har kotakt med alle sensorer og sånn som sitter på motoren.. syns det virker litt rart at det ikke er no knotakt mellom de... Motronic har vel bare en styreenhet sånn som f.eks alle nye biler har... Jetronic har to...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Motronic har vel bare en styreenhet sånn som f.eks alle nye biler har...Jetronic har to...... det står med relativt stor skrift på den ene hjernen at det er motronic Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg