CorraDon Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det er ikke noen ABS-bryter på bilene, det vi prater om er den "knappen" det står ABS på... Hehe, ja, lønner seg å ha ABS på vintern;) BLir fort "drifting" uten;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det er ikke noen ABS-bryter på bilene, det vi prater om er den "knappen" det står ABS på... Hehe, ja, lønner seg å ha ABS på vintern;) BLir fort "drifting" uten;) Roger, da har jeg sikkert det, synes jeg har merka det et par ganger:p Hehe, kjørte bakhjul uten abs i fjor, var moro ja;p Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Da MÅ noen sjekke om det er pæra som er gåen, skal se jeg får tid til i løpet av helga.... ! Apropo lys, jeg skiftet pærene i instrumentpanelet ( 3stk), men lyset er så svakt at jeg sliter med å se nålene i mørket! Har jeg da fått feil pærer (faktisk av VW forhandler) eller er det fleire som må skiftes! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Skal bare være de tre! Kanskje litt teit, men har du justert instrumentbelysningen opp igjen?;) Kan jo være du har fått feil pærer og da... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 G60 racing! du sier du har stor bremsekraftforsterker, og regner derfor med at du har ABS! hva mener du med stor bremsekraftforsterker? en stor og rund belg-type forsterker, som du finner på de fleste ordinære biler med sugemotor? Corrado med ABS har ikke denne typen, men et pumpe system med reservoar, og en firkanta grå boks der du normalt ville finne bremsekraft-forsterkeren. Du har og en ledning som går ut til hvert hjulnav, festa i ABS-sensoren. Ledningen ligger lett synlig over de fremre dempertårnene med en skjøte-kontakt. Du finner de og under baksetet til bakbremsene. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Skal bare være de tre! Kanskje litt teit, men har du justert instrumentbelysningen opp igjen?;) Kan jo være du har fått feil pærer og da... Hehe.... jada! Har justert opp belysningo, men må være feil pærer! :eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Hallo. Har ikke Corrado, men golf så det er vel samme system. Da jeg tok over bilen så hadde de tatt av koblingene bak på varsellampene (ABS og håndbrems) slik at de ikke lyste. Tror ikke ABS'en virket da. Har hørt at det er mange som koblet ut ABS'en fordi det var en feil på en føler. bare hatt strøm til bremsepumpa slik at den virket. Har to spørsmål til dere som har lampe som virker. Lampa mi slukker veldig sent. Da lyser også håndbremslampa, men ikke like lenge. ABS'en virker. Hvor lenge lyser ABS lampa deres? Er det noe feil selv om ABS'en virker? Hørte med en mekaniker på VAG og han sa jeg ikke skulle gjøre noe med det da det virket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ABS-lampa kan lyse ganske lenge. opp mot ett minutt. normalt 5-15 sek. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 PÅ min lyste også lampa ganske lenge. Jeg tror ( mener noen sa det også ) at det er enten pumpe som er slakk eller en liten vakum lekasje. Lampene lyser helt til nok vakum er bygget opp ... dette tar lang tid når pumpa er slakk - derfor lyser det ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 min lyser i 6-7 sek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg