Gå til innhold

Ny eier av 240 TIC!

Ranger emnet

mbrun

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært å henta min nye bil. En 240 med 16 ventilers turbomotor. Men den har ingen garasje å stå inne i, så den står nå ute å fryser:( Jeg har prøvd før, men liker ikke å gi opp så fort. Noen som har en ekstra garasjemekkeplass på romerike et sted? (For en ikke alt for høy pris. )

240 TIC 16v :driving

360gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg vært å henta min nye bil. En 240 med 16 ventilers turbomotor. Men den har ingen garasje å stå inne i, så den står nå ute å fryser:( Jeg har prøvd før, men liker ikke å gi opp så fort. Noen som har en ekstra garasjemekkeplass på romerike et sted? (For en ikke alt for høy pris. )

Hvilken motor? BILDER!:)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei vel aldri produsert en 16v med turbo i det hele tatt? Så ombygd må den vel være uansett.. hmme eller den 2 litern var vel med turbo...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei vel aldri produsert en 16v med turbo i det hele tatt? Så ombygd må den vel være uansett.. hmme eller den 2 litern var vel med turbo...

B204FT/GT er nok 16V turbo ja;) Belgisk og Italienske markedet!;)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B204ft/gt er 2L 16V m/turbo.

Stemmer bra d ja du;) go motor d vett;) hadde d i min 740/960 jeg!;) meget spesiel innsprut på den motorn!;) kan se lamba temp bensin trykk å sånt;) en spesial versjon av LH

BMW 318 is Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid på plass for meg :D hahaha!

Dette er et påbegynt prosjekt som forrige eier ikke orket å gjøre ferdig, så jeg satser på å få det ferdig selv i løpet av vinter'n! Finnes dessverre ikke mye bilder enda, men jeg skal se om jeg ikke får tatt noen bilder etterhvert.

240 TIC 16v :driving

360gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B234FT er ALDRI produsert!;) så kan være B204FT/GT eller en B234F som er ombygget da;)

ja må bare si at volvo har produser noen få eksmplaner av en 940 med 2.0 liters motor med 16 ventliler å turbo den har 190hk

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider