tohola Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 På onsdag rett før jeg skulle kjøre hjem, dvs ca 900km så skjedde det noe rart med clutchen min, den ble liksom plutselig så lett å trykke inn. Dette hadde skjedd: Altså, motholdet til wiren i torpedoveggen hadde sprukket og hele dritten hadde dratt seg inn i kupeen. Slik så det ut etter jeg hadde fått ut wiren. Etter att jeg hadde fiksa det i full fart før jeg skulle på streetmeet ble det seende slik ut: Er jo bare en vinterbil, men konklusjon er at det går veldig bra å kjøre 900km uten clutch. Flere som har vært borti att dette har skjedd med torpedoveggen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hehe aldri sett det før nei, men vi vetjo at det går an nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har aldri værken skjedd eller hørt, hehe... De må da ha vært no jævli treigt før den kom gjennom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Jeg merka ingenting før clutchen var borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hard på clutchen du? ;) :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 går da bra å gire uten clutsh:) bare litt mellomgass når du skal gire ned.. gjør det noen ganger når jeg kjeder meg, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 går fint å _kjøre_ uten clutch, er værre med lyskrys... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har blitt en vane å kjøre uten clutch nå, selv om den funker nå. hehe I lyskryss er det bare å ta løs med startern, er jo hele 1.5hk eller no!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Er ikke akkurat anbefalt å gire uten clutch da:p simringene har ikke heeeelt godt av det. Men det går bare man er litt fin på gassen. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 går fint å _kjøre_ uten clutch, er værre med lyskrys... lyskryss går bra :cab Høres kansje litt brutalt ut, riv girspaken i fri før krysset før du stopper, slå av motoren, sett den i andregir å vri om tenningsnøkkeln på grønt lys, hehe! Er kansje ikke helt bra for verken det ene eller det andre, men måtte kjøre slik et par mil en dag da slavesylindren på clutsn takket for seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Er ikke akkurat anbefalt å gire uten clutch da:p simringene har ikke heeeelt godt av det. Hadde vel bekymra meg mer over synkroniseringsringene jeg da, tviler på at det blir lekkasjer av å gire uten clutch. :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg