Mr. SQ Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Dæng... flere på gang jo...Samler sammen Pioneers Centrate selv her... da snakker vi åttitalls, for dere som ikke har skjeggvekst ennå. Noen som har en CDX-1 eller CDX-2, evt DEX-77 liggende og slenge? ... men det er nå forøvrig tenkt parret med litt nyere på forsterker og høyttalersiden... He he, har en DEX-77 jeg. Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Å, kjæresøtesnillevakrevenedegmedkremogsukkerpå.... :D Men den skal vel neppe avhendes? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Sony har vel også noe gammelt og godt når jeg tenker meg om, Jonny B har vel hatt noen XES bånddiskanter som låt bra etter hva jeg husker bruker dem den dag i dag jeg Lars....har enda til gode å høre en bedre diskant jeg faktisk.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Det var den jeg tenkte på Pål... fet sak, likner vel litt på Powerhouse ampene egentlig i utseende. Ja, de er ikke så ulike å se på, men Orion var veldig lang og endel smalere om ikke jeg husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hvem er det som selger Mc Intosh for tiden? vet om nebyhifi, men ikke funnet flere. noen som vet? grisedyre saker btw :P Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det er vel RH Semitronics som har importen på det, men de satser ikke på det merket i det hele tatt. Utvalget av bilstereo fra Mc Intosh er vel også blitt heller snevert tror jeg. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det er vel RH Semitronics som har importen på det, men de satser ikke på det merket i det hele tatt. Utvalget av bilstereo fra Mc Intosh er vel også blitt heller snevert tror jeg. Er nok Neby som har McIntosh. Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Ok, digger det "retro" designet på dem. tøft med sånne visere som går frem og tilbake drunk Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg