Gå til innhold

Test Drive Unlimited

Ranger emnet


dast

Anbefalte innlegg

  • Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gikk innom Spiderman i Tromsø for en liten test av spillet... va nyss før, at jeg kom ut med xbox360 + TDU. Men ska vente på PC/PS2 versjonen.

 

Phu, for et spill...

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvfølglig bestilt jeg og til PC...

Lurer på ett par ting jeg, siden det er ett live spill... Er det sånn at alle som spiller online raser rundt i byen samtidig eller? Altså er det ufattlig mye biler eller en viss begrensing? Og er det sånn at annenhver gang du cruiser på stripa så kommer det en eller annan i gallardo og slædder rett i deg?

 

Gleder meg til og spille online på ett sånt type spill, høres helt rått ut.. Drømt om ett sånt spill i mangen år, håper det innfrir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spillet veldig arkade-aktig? eller er det realistiske kjøreegenskaper?

noen som har testa med ratt og pedaler?

Som Exvalibur sier, det er sånn midt i mellom.

Skal prøve GT4-rattet i morra hos en kamerat. Så får vi se om den funker på Xbox360. ;)

Trodde ikke at man kunne få skader på bilene i TDU jeg :O

Nope. Får ikke skader på egen bil. Den øvrige trafikken blir derimot skadet så fangerene flyr milevis. :)

Og lyden, lyden er bare rå!

Enig med du!

 

Jeg fant ut i dag et lite trick. Leiebil er tingen. Har en del penger, men klarer ikke å bestemme meg for neste og raskere bil.

Så da leier jeg en raskere bil og kjører rundt og oppdager bilforhandlere, tuningsjapper og sånt først.

 

Og jeg digger at man kan prøvekjøre biler fra bilforhandlerene. :D Testa Koenigseggen... :phatyo

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahny: Testa Koenigseggen selv, og jeg gjorde nesten Doughnuts ufrivillig konstant... hehe (kjører uten noen form for støtte).

Klarte og kontrollere Koenigseggen ganske bra. Men når jeg testa en Chrysler prototype (sto ikke pris på den, må sikkert vinnes...), vanka det 21.000,- i bot for uaktsom kjøring. :lol:

 

Husker ikke hva den het, men den sto ved siden av en 300M (eller.no). Toppfarta sto til 400km/t og gikk som et uvær.

 

Kjører også uten ESP, ABS og den skiten der.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår