Vomaz Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 jeg ringte pedersen racing i går og spurte ang grenrør.. jeg kunne få et grenrør til ca 2500,- inkl frakt og mva det er vell ikke så dyrt? å de sa at jeg kunne få komplett polyforinger for ca 3800,- noen som synes det er dyrt? tenker å kjøpe grenrøret først, å se hvordan det vil bli.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 er det ingen som har noe å si ang grenrøret?? er det å anbefale?? :confused: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 er det ingen som har noe å si ang grenrøret?? er det å anbefale?? :confused: Grenrør er vel å anbefale uansett... Volvo sin orginale manifoild er ikke noe å skryte av. Mye motstand i den kan man si. Har grenrør av ukjent fabrikat i min 91 modell, og jeg merket forskjell etter jeg monterte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 da har jeg mottatt foringer til bilen.. skal bytte de og dempere i samme slengen.. hvordan fjerner dere de gamle foringene?? de som må "presses" ut? da jeg ikke har presse.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 jupp.. tror det koster rundt 3400 hos pedofil racing (som paul kaller det :p) så da kan man heller bruke de 400 kr på bensin :D er faktisk en god del billigere på pedersen enn på bcb da! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Alt er somregel billigere på Pedersen enn på bcb, gundersen og kollevold, enkelte produkter er kansje billigere andre plasser... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 er faktisk en god del billigere på pedersen enn på bcb da! jeg bestilte foringer forran fra Pedersen Racing og inkl frakt og mva ble det på ca 1400,- Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Personlig ville jeg spart de pengene til grenrøret, eller kjøpt meg noe annet fint til bilen, eller samlet sammen og byttet til turbo motor..det man betaler for å "sugetrimme" de motorene med stort konfilter og svær eksos og grenrør osv er penger ut vinduet, det man får igjen av effekt(hvis det er noe) er så lite at man har mer glede av å bruke de på bensin.Hadde selv en 240 som det var montert 3" eksos på, den gikk faktisk bedre etter at jeg monterte tilbake det originale eksosanlegget.Har sittet på med mange biler med volvos 115-hestere med filter og grenrør og stor eksos, må si at det er like lite imponerende hver gang, og forskjellen fra original ytelse er så minimale at det blir penger ut vinduet spør du meg...men det er så klart min mening!:) *Edit: Men store stabstag, senkesett, dempere og skikkelige foringer er verdt hver krone, 240-en kan bli en skikkelig kjøreglad vogn om man gjør de rette tingene med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Personlig ville jeg spart de pengene til grenrøret, eller kjøpt meg noe annet fint til bilen, eller samlet sammen og byttet til turbo motor..det man betaler for å "sugetrimme" de motorene med stort konfilter og svær eksos og grenrør osv er penger ut vinduet, det man får igjen av effekt(hvis det er noe) er så lite at man har mer glede av å bruke de på bensin.Hadde selv en 240 som det var montert 3" eksos på, den gikk faktisk bedre etter at jeg monterte tilbake det originale eksosanlegget.Har sittet på med mange biler med volvos 115-hestere med filter og grenrør og stor eksos, må si at det er like lite imponerende hver gang, og forskjellen fra original ytelse er så minimale at det blir penger ut vinduet spør du meg...men det er så klart min mening!:) *Edit: Men store stabstag, senkesett, dempere og skikkelige foringer er verdt hver krone, 240-en kan bli en skikkelig kjøreglad vogn om man gjør de rette tingene med dem Turbomotor er kjøpt, men ikke hentet.. har skiftet bremser, polyforinger forran, dempere rundt baut ++ på bilen såe jeg skippet grenrør;) kommer nok til å kjøpe senkefjærer også.. etterhvert.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.