Andreas_1 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 hehe, ikke akkurat 90 talle nej..La no bære ut tråen før biln fikk god resposn her i nord.. villa bære se ka restn av norge syntes :P Sier ikke at bilen er rævva, den er sikkert gjennomført og brukt mange timer på og sånt og er vel stilig selvom den ikke er i min smak på noen måte. Det jeg reagerte på var vel egentlig den "Råeste" tittelen! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Bare spør :P hmm..du som har kjøpt audien til dan robin? vet du at den bilen ble stjelt av en lokal narkoman...som ikke kunne gire...han kjørte fra båtsfjord til tana (ca10mil) i første gir...bånn gass hele veien til han gikk fri for bensin...hehe....lykke til!!!! tør du å si hvor MYE du ga for den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Nå nei norgest råeste A4 er den langt i fra. Og med tanke på va eiern betalt før bilen så ja... damndamn Den her er råest mener jeg Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 laaaaaaangt i fra norges råeste. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 vart kåra norges råeste Audi A4 2005 av audi, vw klubben.. Ikke for å si noe stykt om bilen, for det så absolutt en pen A4 men, den hadde ikke fått min stemme om en første plass! +Når var den kåringen? Den var ikke jeg med på!? Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hmm..du som har kjøpt audien til dan robin? vet du at den bilen ble stjelt av en lokal narkoman...som ikke kunne gire...han kjørte fra båtsfjord til tana (ca10mil) i første gir...bånn gass hele veien til han gikk fri for bensin...hehe....lykke til!!!! tør du å si hvor MYE du ga for den?? Ikke nok med at den ble kjørt på 1. gear, men motoren var vel heller ikke tipp topp FØR den ble stjelt?? Sist Dan Robin var her i Vardø med den, lukta det brent olje i byen i dagesvis.. For ikke å snakke om i fjor da han var å hoppet med den her borte.. :) Men uansett, bilen er cream del a cream å se på.. Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ikke nok med at den ble kjørt på 1. gear, men motoren var vel heller ikke tipp topp FØR den ble stjelt?? Sist Dan Robin var her i Vardø med den, lukta det brent olje i byen i dagesvis.. For ikke å snakke om i fjor da han var å hoppet med den her borte.. :) Men uansett, bilen er cream del a cream å se på.. tenker den nye "lykkelige" eieren liker det han leser...hehe...når vi først er i gang kan d jo nevnes at forrige eier har en tendens til å ikke kjøre så pent, for å si det på en pen måte...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hmm..du som har kjøpt audien til dan robin? vet du at den bilen ble stjelt av en lokal narkoman...som ikke kunne gire...han kjørte fra båtsfjord til tana (ca10mil) i første gir...bånn gass hele veien til han gikk fri for bensin...hehe....lykke til!!!! tør du å si hvor MYE du ga for den?? Hvordan klarer en narkoman å stjele en bil? Eneste måten det kunne skjedd må jo ha vært hvis døra på bilen var åpen og nøkkelen sto i tenninga.. hørtes meget tvilsomt ut det der.. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hva om narkomanen var en biltyv, ble satt i fengsel, havnet på gata etter fengselstiden, begynte med narkotika, og dermed ble den lokale narkomanen? :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Gikk ikke denne med 20" kromfelger før? Har hørt mye stygt om mototren på den der bilen ja.. Stakkars bil! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 vart kåra norges råeste Audi A4 2005 av audi, vw klubben.. Hæ, har jeg gått glipp av noe her? Vet den vant en pris på et lokalt treff i Alta, men bortsett fra det er denne bilen totalt ukjent for meg. Pen bil, men ikke den råeste... Min mening. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Kult med ASA "wannabesplitmainstream" felger på norges "råeste" A4 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Rieger wide body, trodde det var seidl kit på den jeg... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Den må iallfall senkes mye mer både forran og bak ;) Ikke helt glad i vingen, baklyktene eller den skrikende nettingen (Bytt til svart?). Men det er jo tydelig lagt mye arbeid i den! Norges råeste A4 er i mine øyne bilen til han som jobber på NBS... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=63697 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=63696 :) helt enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 vart kåra norges råeste Audi A4 2005 av audi, vw klubben.. når og hvor ble det kåret til det? og norgtes råeste, er å ta i litt mye, da foreslår jeg att du kommer på Hovedtreffet til vw audi cluben å sammenligner deg med skikkelig biler, så kan vi se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg