RAPNordland Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hei Nå har de første minusgradene meldt seg, og den forbindelse har også et lite problem meldt seg! Motoren starter helt fint og rusler fint på tomgang rett etter start, men når jeg kjører og trykker inn clutchen så faller turtallet rett i bånn før motoren blir varm. Når det er varmegrader så faller turtallet til ca. 500 rpm, for så å øke til ca. 750, mens nå så stopper den den bare. Dette er de 4-5 første kilometerene, deretter er den like fin igjen! På denne strekka har jeg noen kryss jeg må igjennom... Er det noen instillinger/justeringer som kan gjøres for å forberede den på vinterkjøring? Nå har man jo 5 måneder med minusgrader foran seg... Siter Rållf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 sjekk for feilkoder du kan prøve å rense tomgangsventilen Siter 1991 940 GL B230FB 340.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 sjekk feilkoder, lambda, kaldstart og lmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg