Boosti Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Tengte jeg kunne slenge inn litt info og bilder fra boble prosjekte mitt her. Bilen er er Volkswagen boble...Den er en 67` og det sitter en 1500 marskin i den. kjøpte den for fire høvdinger tidligere i høst. Har ikke så stort budsjett, så det blir ikke no trim og dyre custom deler. Noen bilder Nytt Gulv Helrøde baklysglass Planene for den er først og fremst og fjerne all rust. Så er planen og få fiksa inntriøret og få lakkert den.Bilen blir matt svart med rød lakka orginale felger. Med hvite dekksider...og babymoon discs/kapsler.Skal også ha en del retro exstrautstyr og en del crom så klart. Senkespindler eller puma forstilling kommer til våren. Noe sånt no....bare litt mørkere matt svart og ikke fult så mye senka bak. Bilde her Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Eoo! Stå på! Dette synes jeg kan bli virkelig bra :D Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvis du plutselig skulle vinne i lotto eller noe sånn, og dermed budsjettet ditt skulle bli veldig mye høyere er jo denne litt frekk :D Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvis du plutselig skulle vinne i lotto eller noe sånn, og dermed budsjettet ditt skulle bli veldig mye høyere er jo denne litt frekk :D hehe...ja...hadde vært tøfft det ja....er nok en del anna som må forsterkes og da...Hva med retro motor på 300hk i new beetle...høhø :hammer Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 dette er tøft ;) elsker gamle bobler :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Det er drit tøft med bobler, de er stygge men tøffe. Veldig fint eksemplar var ikke mye rust her Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Det er drit tøft med bobler, de er stygge men tøffe. Veldig fint eksemplar var ikke mye rust her Nå...er nok noe rust....tidligere eier har bare pussa vekk rusta...og lagt på tectyl over hulla som var bak sete....pga mangler på sveisaperat eller no....viste om dette, er derfor prisen ikke var så høy...men har alt fjerna en del rust...det grunnes rundt hulla nå...så sveiser jeg det til våren. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Noen som har ei retro exstra lykt til salgs....altså en med crom lyktehus og gult galss...Er også ute etter gammel rygge lys eller tåkelykt til og ha bak. Det også med crom lykte hus Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Oyoy! NICE! Jeg er svak for bobler, og denne var fin! Matt svart blir perfekt! Ordne en gangster caps på den òg! Det er hardt! Lykke til! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Oyoy! NICE! Jeg er svak for bobler, og denne var fin!Matt svart blir perfekt! Ordne en gangster caps på den òg! Det er hardt! Lykke til! jepp vurderer gangster cap..... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Diverse bilder....litt store da men... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nesten alt av inntriør er ute av bilen....setene skal trekkes om i vinter Litt mindre rust på denna sida av gulvet Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Nesten alt av inntriør er ute av bilen....setene skal trekkes om i vinter Replacement-stol er det jo greit å ha så lenge! Haha.. :roll: De hjula som sitter på den bilen du viste har bare originale vw felger fra 60'-70'tallet eller noe da.. De ble originalt levert med moondiscs. Sånn til opplysning;) Fet bil! ønsker meg en liten sånn en selv, bare bli ferdig med litt prosjekter så!:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Replacement-stol er det jo greit å ha så lenge! Haha.. :roll: De hjula som sitter på den bilen du viste har bare originale vw felger fra 60'-70'tallet eller noe da.. De ble originalt levert med moondiscs. Sånn til opplysning;) Fet bil! ønsker meg en liten sånn en selv, bare bli ferdig med litt prosjekter så!:) Ja...jeg veit det...jeg skal også bruke de felgene jeg har....vist jeg ikke får tak i noen orginale felger som er bredda noen cm. Bare at jeg skal ha moondiscs uten vw merke Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Få deg lyktecaps også da!Det er tøft på bobler! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg