BjørneMann Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Vilken olje anbefaler folk her å smøre dump ventilene me??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 En litt tykk olje tror jeg er tingen, slik at den ikke forsvinner med en gang. Kanskje til og med litt hjullager fett eller noe kan funke. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Smøre dump ventilen? Skal du bruke noe (?) så bruk såkalte "tørre" smøremidler (teflon, silicone, etc.) etter å ha rengjort ventilen. Dersom du bruker fett eller olje på en åpen ventil så får et fint "slipemiddel" når olja trekker til seg støv og skitt. :) Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Bruk silikonting.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørneMann Skrevet April 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 silicon ting??? noen som har et navn så jeg vet hva jeg skal spørre etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 bare si du skal ha silicon fett....som du får på sprayboks..CRC har sikkert noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 CRC Silicine Spray CRC# 1030 (200 ml boks) CRC Industri Silicone spray CRC# 6060 (400 ml boks) Dry Lube ("teflonspray") CRC# 5090 bør også fungere. Fås kjøpt "over alt" :) Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by BjørneMann silicon ting??? noen som har et navn så jeg vet hva jeg skal spørre etter? Wurth sin silicontube duger..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3TQ Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Originally posted by BjørneMann silicon ting??? noen som har et navn så jeg vet hva jeg skal spørre etter? Molycote M55 silikonfett på tube. Fåes muligens på en jernvarehandel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg